قلعه‌نویی: امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم
قلعه‌نویی: امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم
سرمربی تیم ملی ایران گفت: ملت ایران بزرگ، نجیب و شریف هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند؛ این عشق را به هزاران دلار نمی‌فروشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب در حاشیه تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه المپیک جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا ضایعه تلخی که روز گذشته در کرمان اتفاق افتاد را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.
مشکلاتی وجود دارد که امیدوار هستیم حل شود. یک ماه قبل جلسه‌ای با مهدی تاج قبل از رقم خوردن مشکلات برگزار کردیم تا چنین اتفاقاتی پیش نیاید، اما آمد، هرچند همه در تلاشیم تا تیم ملی با کمترین دغدغه وارد مسابقات شود و در جام ملت‌ها شرکت کند.
وی افزود: مدیرعامل منطقه آزاد برای برگزاری این اردو و بازی با بورکینافاسو زحمات زیادی کشیده که جا دارد از او تشکر کنم.
قلعه‌نویی یادآور شد: ملت ایران بزرگ، نجیب و شریف هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند. نگاه کنید همین امشب مردم به این ورزشگاه آمدند و با چه شوقی می‌خواهند عکس بگیرند. این عشق را به هزاران دلار نمی‌فروشیم. ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که از نظر حقوقی و حقیقی یک الگو خوب و مناسب باشیم و دل مردم را شاد کنیم. این موضوع بستگی به لطف خدا، اهل بیت و تلاش شما رسانه‌ها دارد.
قلعه‌نویی تصریح کرد: امیدوارم جوری رفتار کنیم تا از لحاظ شخصیت حقوقی و حقیقی الگو باشیم و دل مردم را شاد کنیم. این موضوع بستگی به لطف خدا، اهل بیت و تلاش شما دارد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ