قطعی ۱۰ ساعته آب شهر دهدشت/ بهره‌برداری از خط انتقال جدید آب شرب
قطعی ۱۰ ساعته آب شهر دهدشت/ بهره‌برداری از خط انتقال جدید آب شرب
آب شهر دهدشت؛ مرکز شهرستان کهگیلویه فردا دوشنبه به مدت 10 ساعت قطع می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی محمد غریبی گفت: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می شود.

 

سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

 

وی ضمن عذر خواهی از مردم گفت: انتظار داریم مردم عزیز شهر دهدشت از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز کرده و با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد آبفا را در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.

 

وی بیان کرد: بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نمی باشد و نکته مهم اینکه هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکین نیست.

 

غریبی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم نقطه جغرافیایی مورد نظر (شهر دهدشت) در این برهه از زمان، عملیات کاری مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات کاری و پشتیبانی مدیریت ستادی و حتی بکار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش های خصوصی انجام می گیرد.

 

سخنگوی آبفای کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار داریم با توجه به انجام عملیات در بستر مسیر سواره رو و خیابان اصلی، حد فاصل تپه نورالشهداء تا چهار راه هلال احمر، تمامی رانندگان و سرنشینان وسائط نقلیه سبک و سنگین و بویژه موتورسواران و همچنین عابرین پیاده، نهایت دقت و همکاری لازم پیرامون رعایت نکات ایمنی و دوری از محل انجام کار و عدم ورود به محیط و میدان عملیات کاری را مد نظر داشته تا مشکل و خللی در انجام امور کاری بوجود نیاید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ