قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های آگاه و بسیج رسانه در اغتشاشات
قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های آگاه و بسیج رسانه در اغتشاشات
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های متدین و بسیج رسانه در اغتشاشات قدردانی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید علی احمدزاده در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت دنیای امروزی و ایجاد ناباوری در جهان با استفاده از توان رسانه ها و تبلیغات اظهار کرد: به جایی رسیده اند که خدا را از زندگی حذف کنند غافل از اینکه خداوند خالق هستی بوده و علیرغم لطف و مرحمتی که دارد منتقم نیز هست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه خداوند به انسان اراده داده است گفت: باید از این قدرت عالی برای رسیدن به درجات بالا استفاده کرد چرا که روح خداوند در وجود انسان دمیده شده است.

وی در ادامه افزود: اما با تبلیغات به دنبال حذف خداوند هستند و تا این اندازه تبلیغ و رسانه جلو رفته است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رهبری جهاد تبیین را در ردیف جهاد واقعی قرار داده است یادآور شد: چنین جهادی دارای ارزش است و باید مجاهدانه در این حوزه اقدام کنید و رسالت رسانه ها در زمینه جهاد تبیین بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه رهبری جهاد تبیین را از قرآن استخراج کرده است افزود: رهبری آن را به میدان بزرگ جهاد تبدیل کرده است و هر قدمی رسانه برمی‌دارد در میدان جهاد تعریف می‌شود و بالاترین ارزشی که رهبری برای اصحاب رسانه قرار داده اند همین بوده و اگر کسی در این راه کشته شود حکم شهید دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جهاد محدود به سنگر و سلاح و کشتن نیست افزود: اصحاب رسانه و هر کسی که قلم به دست دارد و کاری انجام می‌دهد که مردم در مسیر درست قرار گیرند میدان جهاد است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در حماسه ۲۲ بهمن رسالت خود را به درستی انجام دادند گفت: با اطلاع‌رسانی خوب و دقیق مردم حتی در روستاها هم به میدان آمدند تا بگویند ما نیز هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کسی از این مردم نیست که چاقو روی گلوی پلیس می گذارد و برادرکشی می‌کند زیرا غیر ممکن است که ایرانی رگ گردن برادر خود را بزند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی یک جنگ شناختی همراه شد و هدف این بود که جای حق و باطل کامل عوض شود و مردم حق و باطل را به درستی تشخیص ندهند که در دوره خلافت معاویه و یزید نیز چنین کاری صورت گرفت آنجا که می گفتند مگر علی علیه السلام هم نماز می خواند و مسلمان است.

وی به مصداق جنگ ترکیبی و شناختی در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: خاندان منحوس و فاسد پهلوی را از در بیرون کردیم عده‌ای می‌خواهند آنها را از پنجره وارد کنند کسانی که سر تا پای آنها فساد و ظلم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از اصحاب رسانه یادآور شد: از رسانه های آگاه و متدین باید قدردانی کنیم کسانی که اخلاق را در مقابل فساد تنها نگذاشتند آنهایی که در مشکلات به وجود آمده اخیر پای کار بودند و مردانه ایستادند و نگذاشتند جای حق و باطل عوض شود باید از مجاهدت و اقدامات ارزنده بسیج رسانه استان نیز در این دوره تقدیر ویژه داشته باشم که بصیرتمندانه در میدان بودند.

مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از قلم به دستان و گویندگان و مجریانی که در میدان جهاد حضور پیدا کردند قدردانی می کنم.

احمدزاده گفت: عده‌ای منتقد و ایرادگر نیز هستند انتقاد همه جا به جز برای معصوم لازم است اما نه با دروغ پردازی، انتقاد کار با ارزشی است اما خلاف واقع کار غیر ارزشی است امید دادن به مردم کار ارزشی و ناامید کردن مردم کار غیر اخلاقی است.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ