قتل بویراحمد «سراب‌بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد
قتل بویراحمد «سراب‌بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: قتل در بویراحمد «سراب‌بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، یک درگیری مسلحانه در منطقه سرابید از توابع شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۵ نفر شد.

اما برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی تعداد کشته‌ها را دو نفر و تعداد مجروحین و مصدومین را ۶ نفر اعلام کردند و قسمت اصلی ماجرا اینجاست که دلیل اصلی درگیری منجر به قتل را میدان گازی مختار عنوان کرده بودند.

در همین خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با فارس با تکذیب شایعه درگیری و قتل ان هم به دلیل میدان گازی مختار گفت: به هیچ وجه این قتل و درگیری ربطی به میدان گازی مختار ندارد و معلوم نیست که چرا برخی رسانه‌ها و فضای مجازی به این موضوع دامن زده‌اند.

سید جواد هاشمی مهر گفت: در بخش دیگری از این شایعه‌ها و شائبه‌ها عنوان شده که دو نفر در این درگیری کشته شده‌اند در حالی که تنها یک نفر بوده و ۵ نفر هم مصدوم هستند که طبق گزارشی که گرفته‌ایم حال آنها رو به بهبودی است.

وی با بیان اینکه اختلاف این افراد بر سر ملک و زمین بوده است گفت: نکته اینجاست که این اراضی مورد مناقشه و درگیری منابع و اراضی ملی و منابع طبیعی بوده است.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ