فیش های گاز دیشموک به ساختمان شرکت ملی گاز ایران برده شد/مدیرعامل شرکت گاز به دیشموک می آید+عکس
فیش های گاز دیشموک به ساختمان شرکت ملی گاز ایران برده شد/مدیرعامل شرکت گاز به دیشموک می آید+عکس
سلمان بینا گفت: برای بحث هزینه بالای فیش های گاز تا حصول به یک نتیجه قانع کننده پیگیر هستم و کوتاهی نمیکنم.

سلمان بینا عضور شورای اسلامی شهر دیشموک فیش های گازکه با هزینه های سنگین صادر شده بود را با خود جمع کرده و به ساختمان شرکت ملی گاز ایران واقع در تهران برده است.

وی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در دیدار با مسئولان ارشد گاز ملی ایران ضمن ابراز گلایه و انتقاد از وضعیت صدور فیش های سنگین گاز دیشموک، عرض کردم: خدماتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم ارایه می دهد که باید کاری شود که با صدور فیش های سنگین، مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبین نشوند.

بینا تصریح کرد: با رایزنی با مسئولان شرکت گاز ایران وپیرو تماس های تلفنی مسئولان گاز ملی کشوراز پایتخت با مهندس خادم مدیرعامل شرکت از استان، قرار شد مدیرعامل گاز استان و همراه تیمی جهت بررسی وضعیت؛ به دیشموک عزیمت کنند.

عضور شورای اسلامی شهر دیشموک با بیان اینکه، پیگیر این و ضعیت و مطالبات بحق مردم خواهم بود، خاطرنشان کرد: حق مردم دیشموک نیست با صدور چنین فیش های سنگینی، مورد رنج قرار بگیرند .

 

عضو شورای شهر دیشموک بیان کرد: ان شاءالله پیرو هماهنگی های انجام شده مسوولان شرکت گاز کشور با مدیرعامل گاز استان،تیمی جهت پیگیری و بررسی مطالبه مردم روزهای پنج شنبه یا جمعه به دیشموک عزیمت خواهند کرد که از نزدیک صدای مردم را و دردل مردم را گوش دهند.

بینا متذکر شد:این موضوع را تا حصول نتیجه قانع کنند، پیگیری خواهم کرد و به هیچ وجه از پیگیری در این راستا کوتاهی نمیکنم.

انتهای پیام/