فکری به حال محرومیت و مظلومیت کهگیلویه کنید
فکری به حال محرومیت و مظلومیت کهگیلویه کنید
امام جمعه دهدشت با توجه به خدمات‌دهی بیمارستان امام خمینی(ه) این شهرستان به سه شهرستان دیگر گفت: چرا در بقیه شهرستان‌ها بیمارستان تامین اجتماعی احداث شده اما در کهگیلویه می‌گویند نمی‌شود!؟ مسئولان استانی فکری به حال مظلومیت کهگیلویه کنند، تبعیض‌ها ناروا و ملموس است.

به گزارش خبر دیشموک ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست ستاد کرونای این شهرستان با بیان این که کووید ۱۹ خسارت‌ها و مشقت‌های فراوانی برای کادر درمان به وجود آورد اظهار کرد: آثار اون سختی‌ها امروز گریبانگیر خانواد‌ه‌های آن‌ها شده است.

امام جمعه دهدشت با بیان این که در آستانه بازگشایی مدارس و برگشت زوار اربعین هستیم گفت: نیاز است که شبکه‌ بهداشت و سایر متولیان، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از شیوع مجدد این ویروس را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به خدمات‌دهی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به سه شهرستان با جمعیت تقریبی ۲۷۰ هزار نفری گفت: چطور می‌شود در سایر شهرستان‌ها و مرکز استان چندین بیمارستان راه‌اندازی می‌کنید اما در کهگیلویه که وسعت جغرافیایی آن بیشتر است تنها یک بیمارستان وجود دارد؟ این ظلم است.

وی بیان این که این مسئله در گذشته باعث اجحاف در حق شهرستان شده است افزود: چرا در بقیه شهرستان‌ها بیمارستان تامین اجتماعی احداث شده اما در کهگیلویه می‌گویند نمی‌شود!؟ مسئولان استانی فکری کنند، تا کی کادر درمان ما تحت سخت‌ترین فشارها باشند؟

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تنها راهکار را احداث یک بیمارستان جدید عنوان و خطاب به مسئولان ارشد استانی گفت: فکری به حال محرومیت و مظلومیت کهگیلویه کنید، تبعیض‌ها ناروا مشهود و ملموس است.

انتهای پیام/