فریاد مردم بلند شد/ بهمئی‌ها از چه چیزی گلایه داشتند؟
فریاد مردم بلند شد/ بهمئی‌ها از چه چیزی گلایه داشتند؟
تعدادی از شهروندان مشکلات خود و شهرستان را با امام جمعه در میان گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، تعدادی از شهروندان مشکلات خود و شهرستان را با امام جمعه در میان گذاشتند مشکلاتی از جمله نبود بیمارستان، راه مناسب، آنتن دهی مناسب، عدم حضور مسئولان در بین مردم، عدم پاسخگویی مسئولان.

امام جمعه شهرستان بهمئی در جمع مردم و معترضین گفت: به همت جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه گردیده و مردم باید قدردان این نظام باشند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: مسئولان به طور کلی پیگیر مشکلات مردم هستند.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمئی از سد کوثر از مهمترین پروژه های ارائه شده این نظام است زیرا تنها شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد که از تنش آبی شدید رنج می برد شهرستان بهمئی است.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: به گفته مسئولان این پروژه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد، تا قبل از سفر و طی ۱٠ سال پروژه ۴٠ درصد پیشرفت داشت این پروژه به ۶۵ درصد پیشرفت رسیده و ۲۷٠ میلیارد تومان تخصیص گرفته است.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان بر اساس تعهدی که امور آب به مردم این شهرستان داده طی دهه فجر سال ۱۴٠۲، آب تصفیه شده، سالم و پایدار سد کوثر برای ۸۵ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان بهمئی تامین می شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به دیگر خدمات این نظام به پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان کرد و گفت: این بیمارستان با تلاش دولت انقلابی با تجهیزات کامل آماده افتتاح است و در حال حاضر در حال پذیرش بیمار است که افتتاح آن هم با حضور یکی از وزیران به زودی انجام می شود.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: آنچه هست و می‌بینیم مسئولان دغدغه مردم را دارند که کنار آن مردم هم باید در یک فضای عمومی و صمیمی از مسئولان مطالبه گری کنند وظیفه مسئولان هم پاسخگویی به مردم است .

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مسئولان همت کنند با کار های اساسی و زیر بنایی و زیر ساختی مشکلات مردم را حل کنند حق این شهرستان حداقل چند کارخانه تولیدی است تا جوانان این شهرستان به کار گرفته شوند.

وی خاطر نشان کرد: حق این شهرستان این است که به جمیع جهات مسئولان به آن توجه کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: از همین جا دعوت می‌کنم که تریبون نماز جمعه هم صدای مردم است و از طرفی دیگر تریبون پاسخگوی مسئولان است که مسئولان بیایند از طریق تریبون نماز جمعه پاسخگوی مطالبات و نیاز های مردم و خدمات ادارات و نهاد ها و دولت باشند.

  • نویسنده : مالک آهنگ