فحاشی و بی‌ادبی در انتخابات مضر است/سازمان‌های بین‌المللی بی‌اعتبارند
فحاشی و بی‌ادبی در انتخابات مضر است/سازمان‌های بین‌المللی بی‌اعتبارند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های نظارتی بر بازار نظارت کنند بازار یله و رها شده و هر کجا هر کسی در آستانه انتخابات هر گونه که می‌خواهد به مردم اجحاف می‌کند دستگاه‌ها مکلف به نظارت بر بازار هستند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با دعوت و توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: در سوره توبه آیه ۱۰۵ خطاب به پیامبر اکرم می فرمایند به مردم بگو که وظایف خود را انجام دهند آنچه واجب شده انجام و آنچه حرام شده طرد کنند که به زودی عمل خود را خواهند دید.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انسان خیلی زود بازتاب اعمال خویش را در دنیا و آخرت می‌بیند خدا ناظر اعمال است و خالق هستی بوده و همیشه از اعمال ما مراقبت می‌کند و رسول و سایر پیامبران و البته مومنان هم اعمال ما را رؤیت می‌کنند اعمالی که به گمان خودمان پنهان کرده‌ایم باید بدانیم چیزی در این دنیا بر خدا و رسول خدا مخفی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ با حضور نمازگزاران در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج با اشاره به حدیثی از امام باقر علیه السلام گفت: به واسطه تقوا بلاها و مشکلاتی را از انسان دفاع می‌کنیم به گونه‌ای از انسان متقی حفاظت می کنیم که هیچگاه به عقل انسان‌ها نمی‌رسد و قرار بوده چه بلایی بر سر آنها نازل شود.

حسینی گفت: به واسطه تقوا کوردلی و جهل از مومن برداشته می شود اگر باتقوا شدیم چیزهایی را که نمی‌دانیم بدون استاد و کلاس درس به ما می آموزد.

نیروی قدس عامل اصلی پیروزی‌های محور مقاومت 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت به برکت حضور سپاه قدس به پیروزی‌های بزرگی دست یافته یادآور شد: شکست‌های زیادی نصیب دشمنان جبهه مقاومت شده که تا همیشه فراموش نخواهند کرد.

حسینی به شکست رژیم صهیونیستی و پذیرش آتش بس بعد از ۱۱ روز جنگ تمام عیار با مردم فلسطین و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: با همه تجهیزات مدرن به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کردند در حالی که تا بن دندان مسلح بوده و همه کشورهای غربی از آن‌ها حمایت می‌کردن.

وی گفت: امروز رژیم غاصب بدون دستاورد آتش‌بس را پذیرفته که به منزله شکست مفتضحانه این رژیم غاصب است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: این تدبیر نظام جمهوری اسلامی و تدبیر مقام معظم رهبری و تفکر امام راحل و نظام در محور مقاومت بوده در حالی که کشورهای عربی دست تسلیم و ذلت به صهیونیست ها دادند و در چنین شرایطی مقاومت پیروز شد.

وی در ادامه گفت: آمریکا چیزی به نام حقوق بشر و انسانیت را نمی‌فهمد و سازمان‌های بین‌المللی ابزاری در اختیار ستمگران و استعمارگران هستند در این یازده روز که مردم مظلوم زیر بمباران وحشیانه بودند چندین جلسه گرفته شد و همه این جلسات را آمریکا وتو و بی‌خاصیت کرد و سازمان ملل عرضه یک نهیب به رژیم غاصب صهیونیستی را نداشت.

سازمان‌های بین‌المللی بی‌اعتبارند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی اعتباری ندارند و در دست آمریکا هستند تنها راه پیروزی و در امان ماندن از شر دشمنان و اشتغال‌گران چیزی جزء اقتدار نیست چرا که هیچ چیز از دست مجامع بین المللی برنمی‌آید.

حسینی گفت: آنچه باعث پیروزی در این جنگ شد موشک‌هایی بود که قلب صهیونیست‌ها را نشانه رفت و اگر چنین نمی‌شد خبری از آتش بس نبود لذا جبهه اسلام و فلسطین باید قدرتمندتر از گذشته شده و مجهز به سلاح‌های نقطه زن و رادار گریز شوند.

فحاشی و بی‌ادبی در انتخابات مضر است

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه دوم امروز نماز جمعه گریزی به موضوع انتخابات زد و گفت: امروز مسئله انتخابات است همه موظف و مکلف به حضور در انتخابات هستیم همه باید حضور پیدا کرده و رای بدهیم چرا که رای دادن برای حفاظت از کشور و تقابل با بیگانه است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: باید فضای تبلیغات و انتخابات توام با رعایت قوانین و اخلاق شود نباید از مدار اخلاق خارج شویم فلسفه انقلاب اخلاق‌مداری است نباید انتخابات بهانه‌ای برای تشتت و درگیری شود باید ادب و اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد زیرا فحاشی توهین سازنده نیست.

حسینی گفت: دستگاه های نظارتی بر بازار نظارت کنند بازار یله و رها شده و هر کجا هر کسی در آستانه انتخابات هر گونه که می‌خواهد به مردم اجحاف می‌کند دستگاه‌ها مکلف به نظارت بر بازار هستند.

انتهای پیام/ر