غباروبی گلزار شهداء و دیدار با امام جمعه دیشموک به مناسبت هفته بسیج +تصاویر
غباروبی گلزار شهداء و دیدار با امام جمعه دیشموک به مناسبت هفته بسیج +تصاویر
به مناسبت هفته بسیج غبار روبی گلزار شهداء و دیدار با امام جمعه صورت گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ،حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک اظهار کرد : وظیفه سنگینی در این زمان داریم و با شبهاتی که در ذهن دانش آموزان است انتظار میرود با تلاش بیشتر و جهاد تبیین، شبهات برطرف شود.
رواند افزود : در بعضی ادارات امر به معروف و نهی ازمنکر به خوبی اجرا میشود و این مسئله همراه با جهاد تبیین وظیفه تک تک ما است که باید به آن عمل کنیم.
امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به تلاش بیسجیان در عرصه های مختتلف گفت : وقتی نگاه میکنیم همین بسیجیان در سیل،زلزله و اغتشاشات هستند و شهید هم می شوند.

وی یادآور شد : خیلی ها با نام نظام انقلاب اسلامی به شهرت رسیدند و حالا مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ، آنها به اهداف خود نخواهند رسید.
وی در پایان اذعان داشت: والدین ، اموزش و پررورش و رحانیون در جهت شبه زدایی و کمک به نوجوانان و جوانان (دانش آموزان) تلاش کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند. و ما وظیفه سنگینی در این زمان داریم و با شبهاتی که در ذهن دانش آموزان است انتظار میرود با تلاش  بیشتر و جهاد تبیین شبهات برطرف شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به مسئله مهم امر به معروف ونهی از منکر گفت : در بعضی ادارات امر به معروف و نهی ازمنکر به خوبی اجرا میشود و این مسئله همراه با جهاد تبیین وظیفه تک تک ما است که باید به آن عمل کنیم.

رواند ضمن اشاره به تلاش بیسجیان در عرصه های مختتلف گفت : وقتی نگاه میکنیم همین بسیجیان هستند که در سیل،زلزله و اغتشاشات هستند و شهید هم می شوند.
امام جمعه دیشموک متذکر شد : خیلی ها با نام نظام انقلاب اسلامی به شهرت رسیدند و حالا مقابل نظام جمهوری اسلمی ایران هستند ، آنها به اهداف خود نخواهند رسید.
وی در پایان متذکر شد: والدین ، اموزش و پررورش و رحانیون در جهت شبه زدایی و کمک به نوجوانان و جوانان (دانش آموزان) تلاش کنند در آینده دچار مشکل نشوند.ل
سروان بهرا ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: همه ما می دانیم اگر در جایی کشور مورد هجمعه قرار می گیرد ، بسیج است که وارد عمل می شود و بسیج بازوی توانمند و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد بسیج بر دو محور توکل و تمسک بر اهل بیت و کمک به محرومین و مستضعفین است.
بهرا در پایان گفت: کینه توزی های مخالفان دین جمهوری اسلامی ایران جلو واقع بینی آنها از پیشفرت ایران اسلامی را گرفت و این موارد با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

گفتنی است غبار روبی تنها شهید روستای گراب هم با حضور  اعضای شورای اداری در روستای گراب صورت گرفت.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ