عامل اصلی فقر است و برای کاهش آسیب های اجتماعی باید باورها و اعتقادات نسل جوان تقویت شود
عامل اصلی فقر است و برای کاهش آسیب های اجتماعی باید باورها و اعتقادات نسل جوان تقویت شود
امام جمعه بهمئی ادامه داد: بعد از سالها انتظار بناست بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در بهمئی افتتاح شود.

به گزارش خبر دیشموک ، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمئی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سه آسیب مهم در شهرستان بهمئی خودکشی، طلاق و اعتیاد است. عامل اصلی فقر است و برای کاهش آسیب های اجتماعی باید باورها و اعتقادات نسل جوان تقویت شود اما اداره تبلیغات در این شهرستان هیچ اعتبار و بودجه‌ای برای برنامه های فرهنگی و تربیتی ندارد. اداره ارشاد اسلامی یک نفر است و برای رونق فعالیت های فرهنگی و مذهبی، نهادهای فرهنگی باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: برای اشتغال آفرینی و ایجاد کارخانه ها در شهرستان باید اول زیر ساخت آب و گاز و برق حل شود.

امام جمعه بهمئی ادامه داد: بعد از سالها انتظار بناست بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در بهمئی افتتاح شود. حتما قبل از افتتاح، امکانات و تجهیزات لازم و حضور پزشک متخصص را حل کنید که مردم دوباره به بهبهان نروند چراکه افتتاح بدون تجهیزات فایده ای ندارد. همچنین مسئله تأمین آب شرب شهر لیکک از سد کوثر را در اولویت قرار دهید.

وی افزود: امیدواری و انتظار مردم، توجه به ارزش‌ها، نماز جماعت ها و جمعه ها، برنامه های مذهبی و ملی، شعائر دینی و موضوع عفاف و حجاب و حمایت از نیروهای ارزشی و انقلابی است. لذا نگذارید مردم ناامید شوند. همچنین از اینکه به منطقه پهنوک رفتید تشکر می‌کنم و برای مصلای شهرستان بهمئی در اولین فرصت نیز چاره اندیشی کنید.

انتهای پیام/