عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع دستگیر شد
عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع دستگیر شد
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه (پریکدان )شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سرهنگ ابراهیم جانی نسب در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: با همراهی خوب و قابل تحسین تیم اطفاحریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد و مردم طبیعت دوست «پریکدان»، دهیار ، اعضائ شورای و مردم روستای «پریکدان» ، آتشی که از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه در منطقه «پریکدان» شعله ورشده بود در کمتر از دو ساعت مهار شد.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاری و همراهی قابل تحسین مردم با منابع طبیعی استان خاطرنشان کرد:مردم عملا نشان دادند که دلسوز طبیعت هستند و اگر جایی نیاز به همکاری و همراهی باشد از هیچ کمکی دریغ نمی ورزند و امروز با کمک تشکل های مردم نهاد عامل آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن شناسایی ودستگیر شد و تحویل مقامات قضایی شد.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: با توجه به خشک شدن عرصه های مراتع و جنگل ها به همشهریان توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در این عرصه ها جدا خودداری کنند در ضمن در صورت هرگونه مشاهده تخلف با تلفن ۱۵۰۴تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ