ضرورت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ تا آخرین روزهای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد
ضرورت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ تا آخرین روزهای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تا روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مبلغ اعتبارات تبصره ۱۶، یک هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان است که‌این مبلغ میان همه دستگاه‌های استانی توزیع شده تا با پرداخت این مبلغ اشتغال ایجاد شود.

در حال حاضر نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷.۶ درصد است و در صورتی که اعتبارات تبصره ۱۶ در جای خودش به درستی هزینه و مصرف شود نرخ بیکاری استان از این مقدار که است کمتر خواهد شد.

در همین خصوص معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام پایانی سال است، نهادهای حمایتی و بانک‌ها فرصت چندانی برای پرداخت تبصره ۱۶ ندارند لذا همه دستگاه‌ها موظف هستند تا ۲۸ اسفند اعتبارات تبصره ۱۶ را پیگیری کنند.

 

سید احسان عسکری بیان کرد: دستگاه‌ها در ایام پایانی سال با حجم انبوهی از کارهای عقب مانده مواجه هستند اما نباید پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ به تعویق بیافتد، بنابراین دستگاه‌ها یک نیرو در بانک‌ها مستقر کنند تا نواقصات مربوط به تبصره ۱۶ را پیگیری کنند.

 

وی بیان کرد: عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در خورشان مردم و نیاز استان نیست و حتما کارها باید به جلو ببریم تا در مقابل مردم سرمان را بالا بگیریم.

 

انتها یپیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ