ضرورت همکاری بانکها برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
ضرورت همکاری بانکها برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
صادقی در یاسوج گفت: اشتغال ۸ هزار و ۱۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی با همکاری بانک‌ها محقق می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیرکل ارزیابی و ارزشیابی طرح‌های اشتغال کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) از ایجاد ۵۰۰ هزار شغل توسط این نهاد تا پایان امسال در کشور خبر داد.
یحیی صادقی در جلسه شواری اشتغال کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد ۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد تا پایان سال در کشور خبر داد و افزود: ۴۰ درصد از این برنامه تاکنون محقق شده و علت تأخیر هم کم کاری برخی بانک‌های عامل است.
مدیرکل ارزیابی و ارزشیابی طرح‌های اشتغال کمیته‌امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امیدواریم که باقی‌مانده تسهیلات اشتغال تا قبل از اسفندماه آزاد شود، اما از بانکها درخواست می‌شود با مشارکت در تسریع پرداخت تسهیلات به خودکفایی هر چه زودتر مددجویان کمک کنند.
وی افزود: اقدامات قابل ملاحظه‌ای در این خصوص در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است و هماهنگی خوبی بین مسئولان مرتبط وجود دارد، اما کم کاری بانک‌ها در رتبه استان تاثیر گذار بوده است.
مدیرکل ارزیابی و ارزشیابی طرح‌های اشتغال کمیته‌امداد امام خمینی (ره) در خصوص اشتغال مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: اشتغال ۸ هزار و ۱۰۰ مددجو برای استان مصوب شده است.
صادقی اضافه کرد: به این تعداد مددجو باید ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از آن محقق شود.
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ