ضرورت زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
ضرورت زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هم افزایی همه مسئولان و نهادها برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، آیت الله حسینی در نشستی که با اعضای هیات نظارت و بازرسی انتخابات استانداری برگزار شد افزود: موضوع مشارکت و حضور مردم را باید جدی بگیریم هر چه حضور و مشارکت مردم جدی تر و بیشتر باشد قاعدتاً رقابت بالاتر خواهد بود و افراد شایسته‌تری انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: اجرای انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی است که باید دست به دست هم داده و با همکاری همه دستگاه‌ها، آن را با شکوه بیشتر برگزار کرده و به سرانجام برسانیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید همه تمهیدات مدنظر مسئولان اجرایی انتخابات قرار گیرد تا سلامت انتخابات نیز به‌عنوان یک اولویت اساسی در کنار مشارکت عمومی تضمین شود.
آیت الله حسینی افزود: اگر مجلس توانمند و پویا می‌خواهیم باید افراد شایسته را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.؛ البته مردم هم باید تلاش کنند ملاک‌های شایستگی و کارآمدی را احصا کنند و در انتخاب کاندیدا‌ها در نظر داشته باشند.
رئیس هیات بازرسی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: هر مدیری و یا مسئولی که در زمینه انتخابات دخالت، سوگیری و جانبداری یا از امکانات دولتی استفاده کند با آن مدیر برخورد خواهد شد.
قلی پور با بیان دو موضوع قانون مداری و بی طرفی به عنوان محور بازرسی در انتخابات، افزود: رویکرد ما در حوزه بازرسی بی طرفی و عمل به قانون است و باید اعتماد سازی مردم را به وجود بیاوریم.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ