ضدیت «رئیسی« با آقا زادگی و برادر زادگی/ امیدواریم که ابراهیم‌وار ریشه فساد را قطع کند
ضدیت «رئیسی« با آقا زادگی و برادر زادگی/ امیدواریم که ابراهیم‌وار ریشه فساد را قطع کند
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی ابراهیم‌وار با تبر قانون ریشه فساد، رانت، ظلم و همه ناهنجاری‌ها را می‌زنند همین ویژگی‌ها آنها را به آینده امیدوار کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد که عصر امروز در اجتماع باشکوه حامیان آیت‌الله رئیسی در شهر یاسوج سخن می‌گفت، اظهار کرد: خون‌های زیادی به پای انقلاب اسلامی ریخته شد تا این کشور امروز به این قدرت و بالندگی برسد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با تاکید بر اینکه همه هم و غم ما اسلامیت کشور است، گفت: در یک گردنه و پیچ بسیار حساس به دنبال یک حرکت استثنائی از مردم در ۲۸ خرداد هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را برای انتخابات ۲۸ خرداد به کار بسته که مردم را دلسرد و مایوس کند، افزود: دشمن هزینه‌های میلیارد دلاری بر علیه ایران در نظر گرفته است.

این نماینده مجلس خطاب به مردم گفت: دلارهای آمریکا و دیگر دشمنان ایران به کار گرفته شده تا من و شما ۲۸ خرداد در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشیم امروز تکلیف این است که همه پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

موحد خطاب به همه اقشار جامعه گفت: در این ساعات باقی مانده مردم را به حضور حداکثری و انتخاب اصلح تشویق کنید و دشمن را برای آنچه می‌خواهد مایوس کنید.

نماینده  مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان بدانند ملت ایران همان ملت سال ۵۷ است، ملتی که در دفاع مقدس و در همه تنگناها پشت سر انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه مردم به کارنامه کاندیدای انتخاباتی نگاه کنند که چه کسی می‌تواند کشتی ایران را به ساحل آرامش برساند، گفت: با ویژگی و شناختی که از آیت‌الله رئیسی دارم می‌توانند این کشتی انقلاب اسلامی را به سر مقصود برسانند. کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که کارنامه شفافی داشته باشد و آقازادگی، برادرزادگی و فامیل‌زادگی نداشته باشد، آیت‌الله رئیسی این ویژگی را دارد و ضدفساد، ضدرانت، ضد بی‌عدالتی و غیره است.

موحد با اشاره به کارنامه درخشان آیت‌الله رئیسی در همه سمت‌هایی که داشتند گفت: هیچ چیزی نتوانست این سید بزرگوار را از مسیر و مسیولیت‌هایش به عقب براند و شاهد بودیم روز به روز توانست رضایت مقام معظم رهبری را جلب کند که این بالاترین ویژگی است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با بیان اینکه مردم امروز برای کارنامه موفق ایت‌الله رئیسی این اجتماع باشکوه را شکل داده‌اند گفت: آیت‌الله رئیسی ابراهیم‌وار با تبر قانون ریشه فساد، رانت، ظلم و همه ناهنجاری‌ها را می‌زنند همین ویژگی‌ها آنها را به آینده امیدوار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: صف‌های مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تیری به سوی دشمنانی است که می‌خواهند مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/