شهرداری‌ها به فکر درآمدزایی پایدار باشند
شهرداری‌ها به فکر درآمدزایی پایدار باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم دولت به استان اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  علی‌محمد روستا در همایش شهرداران ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: شهرداری یاسوج در آماده سازی شهر برای استقبال از دولت سنگ تمام گذاشت که قابل تقدیر و تشکر است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت اعتبارات بی‌سابقه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد افزود: ۱۲ همت برای حوزه عمرانی و ۱۱ همت برای حوزه اقتصادی اختصاص داده شده که جزئیات بیشتر آن توسط استاندار اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار و سایر مسوولان استان گفت: تلاش‌های صورت گرفته منجر به اقدامات خوبی برای تمام جغرافیای استان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری شده است.

روستا در ادامه با اشاره به اینکه بازدید دوره‌ای از شهرداری‌ها انجام خواهد شد عنوان کرد: به صورت ماهانه یا هر دو ماه یکبار از شهرداری‌ها بازدید و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

 روستا عنوان کرد: آنچه اصل کار است کار عمرانی است و شهرداران باید در خصوص اعتباراتی که برای کارهای عمرانی به آنها اختصاص داده می‌شود، پاسخ‌گو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به فکر درآمدزایی پایدار باشند عنوان کرد: متاسفانه میراث‌دار انباشت نیروهای مازاد در شهرداری‌ها هستیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها آنقدر نیروی مازاد جذب کردند و چاق و فربه شدند که به مانند یک فرد دیابتی می‌مانند که از انجام وظایف خود عاجز مانده و این مورد در شهرداری یاسوج بیشتر به چشم می‌خورد.

وی در خصوص نبود ماشین آلات در برخی شهرداری‌های استان گفت: شهرداری‌های شهرهایی که بهم نزدیک هستند از ماشین‌آلات یکدیگر در مواقع ضروری استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیما و منظر شهری استان با مشکل مواجه است که باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

 روستا در خصوص مشکلات شهر مادوان عنوان کرد: جلسه‌ای با منابع طبیعی برگزار شد و مقرر کردیم زمین‌های بالادستی حوزه منابع طبیعی برای فضای سبز در اختیار قرار گیرد.

وی همچنین بر رفع کنده‌کاری در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: کنده کاری‌ها اصولی دارد که این اصول در شهرهای استان رعایت نمی‌شود.

پایان پیام/