شهدا و پیام شهدا الگو باشند/دشمنان و آشوبگران دنبال براندازی نظام هستند که شکست می خورند
شهدا و پیام شهدا الگو باشند/دشمنان و آشوبگران دنبال براندازی نظام هستند که شکست می خورند
راوند تصریح کرد: همه ی این تلاش، ترفند و برنامه های دشمنان فقط با هدف نابودی کشور ایران و اسلام است که موفق نمی شوند.

به گزارش خبر دیشموک، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه امروز به بحث شناخت و بصیرت اشاره کرد و گفت: هر انسانی شناخت کافی داشته باشد به سعادت می رسد.

وی با بیان اینکه، رمز موفقیت انسان معرفت و شناخت می باشد، تصریح کرد: دین فقط نماز، زکات و رفتن به مسجد نیست و بصیرت باید باشد، اصل ایمان این است که علم و معرفت باشد و دین باید با استدلال، معرفت، برهان و منطق کامل باشد.

راوند به سفر ریاست محترم جمهور به مجمع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این مجمع محلی برای بررسی و حل مناقشات جهانی است.

امام جمعه دیشموک تشریح کرد: رئیسی در این مجمع شرکت و جلسات خوبی داشته است، رئیس جمهور ما در این مجمع دشمنی دشمنان اسلام و ایران اسلامی را بیان، از حق ایران دفاع و چهره واقعی آمریکا را به دنیا معرفی کرده است.

راوند با بیان اینکه، رئیس جمهور ایران در این مجمع با بالا بردن عکس سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد اظهار کرد: آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند خودش داعش را درست کرده است.

خطیب نماز جمعه دیشموک به عضویت ایران در شانگهای اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در مسیری که باعث پیشرفت شود با اهمیت است، عضویت در شانگاهی در کنار چین و روسیه باعث توسعه و خنثی سازی تحریم ها می شود و تحریم ها هیچ اثری ندارد.

راوند به تلاش دشمنان اسلام و کشور جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: دشمنان با ضربه زدن به اسلام و دین و مردم کشور ما، به دنبال نابودی اسلام و کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه دیشموک اذعان کرد:دشمنان با ۸۰۰ ماهواره که ۱۱۶ ماهواره فقط ایران را پوشش میدهد و شبکه های ماهواره ای با ۲۶۰ شبکه زبان فارسی که فقط برای ایران برنامه های رایگان دارند وبه صورت رایگان برنامه های مختلف پخش می کنند، این در صورتی است که برای کشور خودشان، مردم باید هزینه پرداخت کنند تا تلویزیون نگاه کنند.

راوند تصریح کرد: همه ی این تلاش، ترفند و برنامه های دشمنان فقط با هدف نابودی کشور ایران و اسلام است که موفق نمی شوند.

امام جمعه دیشموک به اتفاقات اخیر کشور هم گریزی زد و گفت: تمام دشمنان اسلام و ایران اسلامی یک خانم را بهانه و بر علیه کشور و اسلام جریان‌سازی می‌کنند و حمایت می‌کنند تا کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند که مردم نباید سیاهی لشکر دشمن شوند.

راوند بیان کرد: دشمن اهدافی دارد و اینها بهانه است و مشکلشان با اسلام است، کسانی که قرآن، مسجد و پرچم امام حسین را آتش میزنند،سر بسیجی و نیروی انتظامی ما را میبرند، این یعنی برای یک خانم و اسلام ناراحت نیستند، بلکه اینها همه فقط با هدف نابودی اسلام است.

امام جمعه دیشموک به دیگر اهداف دشمنان با سوء استفاده از برخی اتفاقات اشاره کرد و گفت: اینها هدفشان زیر سوال بردن اربعین و همچنین تحت شعاع قراردادن عضویت ایران در شانگهای و سفر ریاست محترم جمهور به مجمع سازمان ملل است.

راوند اضافه کرد: دشمنان و آشوبگران با تخریب و آتش زدن مسجد، قران و شهید کردن بسیجی و آتش زدن پرچم امام حسین و شعار دادن علیه اسلام و رهبری، دنبال براندازی نظام هستند.

امام جمعه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در دفاع مقدس تمام کشورهای دنیا مقابل ایران بودند.

وی اضافه کرد: باید شهدا و پیام شهدا را در زندگی الگو قرار دهیم.

راوند، به سی ام صفر و شهادت امام رضا(ع) هم اشاره و متذکر شد: بی توجهی والدین به بی دینی فرزندان باید مورد توجه باشد و به توجه فرزند به موضوعات دینی اهمیت داده شود.

بعد از نماز جمعه مردم دیشموک علیه اشوب و ناامنی راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/