شناسایی پیکر شهید کاشانی در پارک شهدای گمنام لیکک
شناسایی پیکر شهید کاشانی در پارک شهدای گمنام لیکک
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شناسایی پیکر شهید ۲۷ ساله اهل کاشان در پارک شهدای گمنام بهمئی خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک،  سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت‌وگو با خبرنگار در یاسوج با تایید شناسایی پیکر  شهید اهل کاشان در پارک شهدای گمنام بهمئی گفت: یکی از سه شهیدی که در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۴ در پارک شهر لیکک به خاک سپرده شد شناسایی و در حال هماهنگی برای حضور خانواده این شهید بزرگوار به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهمئی هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: شهید حسین نوروزی ۲۷ ساله اهل کاشان در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۴ به عنوان شهید گمنام در بهمئی به خاک سپرده شد اما حدود ۴ ماه پیش پیکر این شهید والامقام شناسایی و به خانواده وی اعلام شد.

وی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم توسط سپاه، بنیاد شهید و فرمانداری بهمئی برای استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده است.

آسمند بیان کرد: خانواده شهید حسین نوروزی برای زیارت قبر فرزند شهیدشان  روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت از کاشان به کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی می‌آیند و مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

‏ وی ضمن دعوت از مردم و مسئولانه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر لیکک برای استقبال از خانواده این شهید والا مقام خاطرنشان کرد: در صورتی که خانواده این شهید بخواهند پیکر فرزند شهیدشان در کاشان دفن شود نبش قبر و به کاشان منتقل می‌شود اما اگر رضایت دهند شهید در شهرستان بهمئی می‌آید.

انتهای پیام/