شخصی به سرقت ۹فقره پمپ آب اعتراف کرد/ مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند=جزئیات
شخصی به سرقت ۹فقره پمپ آب اعتراف کرد/ مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند=جزئیات
وقتی که ما به عنوان فرمانده کلانتری منطقه منصوب شدیم، مشکلات زیادی بود و بخش حال و روز خوبی نداشت و در دورترین نقطه منطقه دیشموک سالیان سال مشکلی وجود داشت که در آن منطقه هیچ  کِشتی انجام نشد،  اما با تلاش مجموعه همکاران این سمیئله پیگیری و در این رابطه افرادی که به سمت ما تیراندازی کردند دستگیر و تحویل مراجعه قضایی داده شدند و کشت در آن زمین انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سروان فضیلت فرمانده  ضمن اشاره به اخبار روز و هجمه علیه  نیروی انتظامی گفت: با مرگ یک خانم عده ای ناراحت شدند در صورتی  که همه همکاران در نیروی انتظامی در حوزه کاری خود روال قانونی و سلسله مراتبی دارند که به نحو اَحسَن انجام می دهند تا حق کسی پایمال نشود.

سروان فضیلت فر با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح گفت : تمام نقشه های دشمنان با این سخنرنی خنثی شد.

وی متذکر شد : وقتی که ما به عنوان فرمانده کلانتری منطقه منصوب شدیم، مشکلات زیادی بود و بخش حال و روز خوبی نداشت و در دورترین نقطه منطقه دیشموک سالیان سال مشکلی وجود داشت که در آن منطقه هیچ  کِشتی انجام نشد،  اما با تلاش مجموعه همکاران این مسئله پیگیری و در این رابطه افرادی که به سمت ما تیراندازی کردند دستگیر و تحویل مراجعه قضایی داده شدند و بعد از سالها کِشت در آن زمین انجام شد.

فضیلت فر افزود : شخصی ۹ پمپ آب به سرقت برده، و همچنین سه دستگاه موتور سیکلت سرقت شده از شهرستان های همجوار در منطقه کشف شد  که متخلفان دستگیر و  تحویل مراجع قضایی داده شده و برخورد قانونی با آنها انجام شد.

فضیلت فر خاطرنشان کرد: تیراندازی ها ی شبانه از دیگر مشکلات منطقه بود که با تعامل با مجموعه بسیج ، امام جمعه و دستگاه قضا به این مسئله پایان داده شد و  تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا آرامش و آسایش منطقه حفظ شود.

سروان فضیلت فر در پایان گفت :مجموعه نیروی انتظامی بصورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن ارتباطی در شهر دیشموک پاسخگوی مردم عزیز بخش خواهد بود  و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه دیشموک، ضمن اشاره به شهادت امام حسن عسکری و عرض تسلیت محضر پرسنل نیروی انتظامی دیشموک و  همچنین آغاز امامت امام زمان عج وتبریک آن ، آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک ،  و گفت : نگرانی هجمه های علیه نیروی انتظامی در هفته های اخیر با قدرشناسی مردم خوب ایران اسلامی خنثی شد.

وی با اشاره به رفتار اغتشاشگران وعملکرد دشمنان و منافقین و تجزیه طلبان و سلطنت طلبان پهلوی و امثال آنها گفت : هدف آنها مخدوش و منفور کردن چهره نیروی انتظامی نزد مردم بود که نه تنها محقق  نشده بلکه چند هفته ای لست که مردم قدرشناس ایران اسلامی از آنها حمایت هم کردند.

حجت الاسلام راوند گفت : یقیناً مردم بخش دیشموک تلاش و فعالیت نیرو انتظامی در منطقه  را خواهند دید و با توجه به دستگیری سارقان ، پایان تیرندازی ها شبانه و پرونده های مهم دیگر، مردم بخش دیشموک  قدردان زحمات مجموعه نیروی انتظامی در بخش دیشموک هستند و به نمایندگی از مردم از شما تقدیر و تشکر میکنم/

راوند افزود :امنیت زیر بنای توسعه می باشد و اگر کسی مقابل نیروی انتظامی است بخاطر این است که فراجا اجازه نداده به اهداف خود برسند و این اعتراض نیست بلکه تخریب و حمله به نیروهای انتظامی و بسیجیان و به شهادت رساندن آنها اغتشاش می باشد و اصلِ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفتند که طبق فرمایشات رهبر عظیبم الشان انقلاب اسلامی با آنها به صورت قانونی برخورد می شود.

وی در پایان با شاره به دفاع رهبری عظیم الشان از ناجا و بسیج و سپاه و … گفت :امیدوارم بیشتر و بادقت تر و پاک تر از قبل کارها انجام شود تا مشکلی در سطح کشور ایجاد نشود و این نظام مطمئن باشید مقتدر تر از قبل با همکاری همه جانبه ی نیروی انتظامی ، بسیج و سپاه و با درایت رهبری عالم و با بصیرت جمهوری اسلامی ایران در تما زمینه ها ، دشمنان به خوسته های خود نخواهند رسید.

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ