شاسی بلندها عمق خرابی جاده‌های دیشموک را درک نمی‌کند/آقایان مسؤول! با وانت سری به روستاهای دیشموک بزنید
شاسی بلندها عمق خرابی جاده‌های دیشموک را درک نمی‌کند/آقایان مسؤول! با وانت سری به روستاهای دیشموک بزنید
امام جمعه دهدشت: شاسی بلندها عمق خرابی جاده‌های دیشموک را درک نمی‌کند، آقایان مسؤول! با وانت سری به روستاهای دیشموک بزنید.
امام جمعه دهدشت گفت: وضعیت نامناسب جاده‌های روستایی در دیشموک سال‌هاست مردم بیش از۸۵ روستا را رنج می‌دهد.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ماه رجب را فرصت مغتنم برای تقرب به درگاه الهی خواند و اظهار داشت: ماه رجب در حال گذر است از فرصت روزه این ماه بهره کافی را ببریم.

امام جمعه دهدشت به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار با مردم شریف آذربایجان یک راهبرد مشخص و یک سخنرانی مهم مطرح داشتند که می‌توان گفت خلاصه‌ای از بیانیه گام دوم بود.

وی اضافه کرد:پیشرفت همه جانبه، تحقق عدالت اجتماعی، شکل گیری تمدن نوین اسلامی را به عنوان اهداف انقلاب ترسیم فرمودند.

سنگ اندازی دشمن ما را از انقلاب دور نکند

خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: این انقلاب با برکت که در مسایل معنوی و اخلاقی بی بدیل است را باید به اهداف برسانیم مسیر طولانی است برای رسیدن به قله باید تلاش کرد برخی ناامید می‌شوند نباید سنگ اندازی‌ها و تلاش مذبوحانه دشمن ما را از اهداف انقلاب دور کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به بخشی از موفقیت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشمندان جوان ما واکسن تولید کردند کشور دست به بیگانه دراز نکند در موضوعات متعدد سپاه مقتدر و عزیز در دهه فجر رونمایی‌هایی داشت که مایه مباهات است. این عزت را انقلاب به ما داد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به فرمودی رهبری مبنی بر ادامه یافتن انقلاب تصریح کرد: برای استمرار انقلاب نیازمند به خیلی چیزها از جمله تلاش دانشمندان و پژوهشگران، تلاش علمای حوزوی، دانشگاهیان، فعالیت کارگران کوشش جوانان و پژوهشگران فعالان اجتماعی و گروه‌های جهادی نیاز داریم.

وی ادامه داد: البته امروز برای جهاد تبیین همه مسؤولیم برای آینده هم باید دانشمندان محقق توانمند برای تحقق نهضت علمی کشور تربیت شوند.

جوانان عزیز! جهاد تبیین روی زمین نماند

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: دشمن با فشار اقتصادی و رسانه برای سیاهنمایی و نا امید کردن مردم بهره می‌گیرد جوانان عزیز سکوت نکنید و جهاد تبیین روی زمین نماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مذاکرات وین را یادآور شد و با اشاره به اینکه صهوینیست‌ها این روزها در مذاکرات وین حضور فعال دارند، افزود:مذاکرات با فرازها و فرودها ادامه دارد خبرهایی به گوش می رسد که تقریبا همه به یک نکته ختم می‌شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: ایران بسته محتوایی علمی قوی و برنامه مشخص ارائه کرده است سربازان این نظام اسلامی در تیم مذاکره کننده دارند مقابله می‌کنند پای توافقی را امضا خواهند کرد که تصمیم محور و راستی آزمایی قوی داشته باشد در غیر این صورت تیم ما امضا نخواهند کرد.

فضای مذاکرات فضای توافق به هر قیمتی نیست

وی تأکید کرد: صهیونیست و اربابان بدانند ملت ایران باز شما را ناکام خواهند کرد فضا فضای سال ۹۲ نیست فضای توافق به هر قیمتی نیست امروز فرزندان دانشمند، متعهد و متخصص پای کار ملت ایستاده‌اند ما ملت ایران اعلام می داریم پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستیم و از این عزیزان برای اینکه مذاکرات موفق داشته باشند و بازوی دشمن را بخوابانند حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: امریکا و سه کشور اروپایی به ویژه رژیم درمانده صهیونیست بدانند اجرای نمایش مختلف و بازی رنگارنگ با تغییر سناریوها کار را به جایی نخواهد برد.

جشنواره فجر امسال در تراز انقلاب بود

وی همچنین در خصوص جشنواره فجر امسال و سیمرغ‌ها تصریح کرد: سینمای تراز انقلاب امسال پرچم‌دار جنگ روایت‌ها بود از پنج فیلم برتر راه یافته چهار مورد در رابطه با جنگ و شخصیت‌های مذهبی بود دستاورد مهمی است.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد:حرفهای سخیف دشمن در رابطه با سپاه مقتدر به تعبیر رهبر معظم انقلاب لجن پراکنی است سپاه در اوج افتخار است دستاوردهای فراوان داشت دشمن هر کجا نهاد موفق دید جنگ رسانه‌ای به سمت او روانه کرد اما راه به جایی نخواهد برد.

وی در ادامه مطالبه‌گری برای مشکلات مردم شهرستان به وضعیت جاده‌های ارتباطی در بخش دیشموک پرداخت و گفت: یکی از نکات مهمی که سالهاست وجود دارد و مسؤولان توجه لازم ندارند راه و راهداری است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: با وجود پیگیری اخیر فرماندار ولی ظاهرا راهداری در شهرستان مخصوصا در بخش دیشموک مورد توجه آقایان نیست محرومیت و مظلومیت دیشموک تاریخی است.جاده‌های روستایی با اولین بارندگی مسدود و ارتباط مردم با بخش و شهرستان قطع می شود.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی مناسب به عنوان مطالبه ۸۵ روستای این بخش مغفول مانده است، جاده‌ها را ویترین محرومیت دیشموک خواند و افزود: محرومیت تا کی؟ آیا در دیگر مناطق استان این چنین برخورد می‌شود؟ چه کسی به فکر زنان روستایی است که برای زایمان نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند تا کی امام جمعه امدادگران هلال‌احمر را برای رساندن بیماران اعزام کند.

امام جمعه دهدشت گفت: خودروهای شاسی بلند مسؤولان عمق خرابی جاده‌ها را درک نمی‌کند، مسؤولان با وانت و نیسان به رودسمه، پای پر، سردو تنگ چویل و ..بروند ببینند چگونه است چقدر در جلسات خصوصی تذکر دهیم چقدر ائمه جمعه بگویند آقای استاندار ورودکند یک ماه دستگاه‌های راهداری استان را در دیشموک مستقر کنید همه این مشکلاات برطرف می‌شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه صدای مردم روستاهای دیشموک در برف گم می‌شود، افزود: نگذارید مسایل کوچک و ریز در خطبه‌ها گفته شود از استاندار و معاون عمرانی توقع داریم با اقدام جهادی فکری به حال روستاهای دیشموک کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ