سینما “سیار” در دیشموک/ کاری از گروه فعال فرهنگی “جوانان ایل”(+تصاویر)
سینما “سیار” در دیشموک/ کاری از گروه فعال فرهنگی “جوانان ایل”(+تصاویر)
سینما “سیار” توسط بینا عضو شورای شهر و با همکاری اهنگ خبرنگار کبنا و آقای غفاری مسوول قرارگاه پیشرفت ابادانی سپاه فتح و البته با همت بسیج و جوانان پرتلاش فعال فرهنگی دیشموک هر شب در یک منطقه از دیشموک به اجرا در می اید.

سینما “سیار” توسط بینا عضو شورای شهر و با همکاری اهنگ خبرنگار خبر دیشموک و آقای غفاری مسوول قرارگاه پیشرفت ابادانی سپاه فتح و البته با همت بسیج و جوانان پرتلاش فعال فرهنگی دیشموک هر شب در یک منطقه از دیشموک به اجرا در می اید.

سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: جمعی از جوانان فعال فرهنگی که سالهاست هم دستشان در کار فرهنگی است، این بار با راه اندازی سینما سیار محله به محله؛ دست به کار شدند.

بینا افزود: ایده و تفکر راه اندازی سینما صحرایی با همفکری وحید آهنگ فعال رسانه ای استان و البته بسیج و بسیجیان و جمعی از جوانان فعال فرهنگی ارائه و مورد قبول امام جمعه محترم قرار گرفت.

وی بیان کرد: هر شب در یک محله و حتی یک روستا از سطح بخش، اقدام به اکران فیلم های جذاب و شاد و متنوع می کنیم.

بینا به اسیب های اجتماعی گریزی زد و تصریح کرد: این کار حرکتی خوب در جهت دورهم جمع شدن مردم و ایجاد جو شاد و با نشاط برای مردم خواهد بود.

بینا فعال فرهنگی بخش اذعان کرد: همکاری رسانه خبر دیشموک در جهت عملی شدن این تفکر نشان از دغدغه ی جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی در منطقه جهت مقابله با اسیب های اجتماعی، را دارد.

وی سینما سیار را برنامه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد: امید است این کار اکران فیلم همراه با اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و دعوت از مشاوران و روانشناسان در جهت صحبت در جمع مردم و استفاده از بیانات امام جمعه محترم؛ مفید تر واقع شود.

بینا گفت: این گروه با دعوت از مشاوران و حتی طلبه های خواهر جهت مشاوره و اموزش و اگاهی های لازم در جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی؛کار خود را ادامه می دهد.

عضو شورای شهر دیشموک از مسوولان و خیران خواست تا جهت مقابله با اسیب های اجتماعی و برون رفت از این مشکلات، یاری رسان این گروه فعال و فرهنگی باشند.

  • نویسنده : وحید آهنگ