سپاه پاسداران مردمی‌ترین نیروی نظامی دنیا است
سپاه پاسداران مردمی‌ترین نیروی نظامی دنیا است
آیت الله حسینی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر و گسترده تر از یک نهاد انقلابی عمل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نماینده ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران شهر یاسوج با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: از پاسداران انقلاب به خاطر تلاش در عرصه‌های مختلف به ویژه پاسداری از دین، انقلاب و ارزش‌ها قدردانی می‌کنیم.

آیت الله حسینی افزود: نامگذاری سوم شعبان به عنوان روز پاسدار بسیار پرمعنا است چرا که امام حسین (ع) پاسدار دین و انقلاب پیغمبر اسلام (ص) بودند و از ارزش‌های الهی حمایت و دفاع می‌کرد.
وی با بیان اینکه اگر بار‌ها ما را بکشند و زنده کنند دست از انقلاب و اسلام نخواهیم کشید، گفت: همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام باقی خواهیم ماند.
سید نصیر حسینی با تاکید بر اینکه باید از اسلام، ارزش‌های الهی و قرآن دفاع کرد، افزود: امام حسین (ع) با همه وجود و عزیزان خود برای دفاع اسلام به میدان آمد .
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مناسبت های پیش رو و لزوم گرامی داشت این ایام ادامه داد: ۶ اسفندماه ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز و همچنین ولادت امام سجاد (ع) است.
وی اضافه کرد: اگر جانباز و ایثارگران و شهدا نبودند امروز ایران امنیت نداشت.
امام جمعه یاسوج تاکید کرد: کسانی که در دنیای امروز به دنبال آزادگی و مقابله با استکبار قدم برداشتند الگوی آن‌ها ملت ایران است.
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ