سردار سلامی: سپاه محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت است+تصاویر
سردار سلامی: سپاه محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت است+تصاویر
فرمانده کل سپاه گفت:پاسداران کسانی هستند که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می‌بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهید بلکه قلب‌های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می‌شود؛ ما محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت، در تنگناها، کمبودها و نابرابری‌ها هستیم.

به گزارش خبر دیشموک،   سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه جد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد، اظهار کرد: شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و خون پاک مردم غیور این ملت است.

وی خطاب به پاسداران سپاه نینوا استان گلستان گفت: شما مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب «وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا» بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خودصادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما پاسداران کسانی هستید که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می‌بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهید بلکه قلب‌های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می‌شود، ما محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت، در تنگناها، کمبودها و نابرابری‌ها هستیم.

سلامی افزود: تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین‌کننده اصلی میدان‌های نبرد بوده و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند.

وی ضمن اشاره به حوادث منطقه بیان کرد: ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگرها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این ارمغان دشمن ما است.

یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس اذعان کرد: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار بوده و قوی شدن راه ما است.

سلامی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان باید همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

وی خاطرنشان کرد: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد.

انتهای پیام/س