سارقان سیم برق وکابل مخابرات با۱۹فقره سرقت دستگیر شدند 
سارقان سیم برق وکابل مخابرات با۱۹فقره سرقت دستگیر شدند 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق سیم برق وکابل مخابرات با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی خبر دیشموک؛ پلیس،سرهنگ” ارسلان خادمیان “در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق وکابل مخابرات در سطح شهرستان”گچساران”، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی،۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان”گچساران” شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر واز سارقان ۱ کیلوگرم تریاک،یک عدد گوشی تلفن همراه سرقتی و مقداری کابل برق سرقتی کشف و ضبط وخودروی سمند متعلق به آنان نیز توقیف گردید.

 

سرهنگ خادمیان خاطر نشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۹ فقره سرقت سیم برق وکابل مخابرات اعتراف که پس از تشکیل پرونده،متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت .

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ