رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کند یک قدم بیرون بگذارد
رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کند یک قدم بیرون بگذارد
فرمانده سپاه فتح گفت: پیروزی‌های بزرگ با الگوگیری از «خرمشهرها» در پیش است.

به گزارش خبر دیشموک ،  سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: استحکاماتی که دشمن در این شهر طراحی کرده بود باعث شده بود هیچ تئوریسین نظامی باور نکند خرمشهر بازپس‌گیری شود؛ ۱۹ هزار اسیر، حدود ۱۷ هزار کشته از سوی عراق، ۳۰۰ تانک، ۵۰۰ خودرو، ۴۰ هواپیما ۲ فروندبالگرد از بین رفتند و عده‌ای فرار کردند.

وی ادامه داد: با وجود این حجم از استحکامات و نیرو در یک منطقه کوچک چگونه می‌شود که توسط سربازان امام‌ زمان این شهر مجددا بازپس‌گیری شود؛ جز امداد الهی و حمایت خداوند متعال نبود.

وی افزود: اتفاق بزرگی در عملیات بیت‌المقدس صورت گرفت که برای اولین‌ بار اتحاد و هماهنگی بین ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و بسیج برقرار شد به گونه ای که پیش‌ از آن چنین وضعیتی نداشتیم اما در عملیات الی بیت‌المقدس این اتفاق صورت گرفت.

سردار خرم‌دل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که ” خرمشهرها در پیش است ” بیان کرد: این سخن از یک‌جهت ناظر بر این است که فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ماست که با وجود مشکلات و مصائب و اتفاقات مهمی که در طول تاریخ افتاد لذا پیروزی‌ها هم در انتظار ماست چون با الطاف الهی و اتحاد همه نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، سپاه پاسداران و ارتش قهرمان و همچنین مسئولین خدوم و مردم باوفا حتما خرمشهرها در پیش است.

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: خرمشهر به‌عنوان یک نماد و الگو در پیش روی ماست، شاید در دفاع مقدس هیچ‌چیزی سخت‌تر از این نبود که ما نتوانستیم شهرمان را مجدداً بازپس‌گیری کنیم، حدود ۲۰ ماه خرمشهر در اسارت دشمن بود اما انسجام و اتحاد و توکل بر خدا و امدادهای الهی باعث شد این اتفاق بزرگ صورت بگیرد.

وی با اشاره به این که اسم عملیات الی بیت‌المقدس بود بیان کرد: بخش عظیمی از این خواسته برآورده شد و آرزو می‌کنیم به‌زودی به بیت‌المقدس برسیم و کاری که در سال ۶۱ آغاز کردیم به بیت‌المقدس برسیم و پرچم اسلام را آن‌جا به اهتزاز در بیاوریم؛ این اتفاق شدنی است و این آرزوی دیر و محالی نیست که با رهبری عالمانه و فرزانه رهبر انقلاب این اتفاق صورت خواهد گرفت.

سردار خرم دل در پایان گفت: رژیم صهیونیستی امروز، رژیم ۱۰ سال و ۲۰ سال پیش نیست، این رژیم یک‌روز برنامه‌ از نیل تا فرات داشت اما امروز در مرزهای خودش محصور است جرات نمی‌کند یک قدم بیرون بگذارد و در مرزهای خودش هم امنیت ندارد.

انتهای پیام/