رویه مردمداری رئیس دادگاه دیشموک امیدآفرین و قابل تقدیر است+تصاویر
رویه مردمداری رئیس دادگاه دیشموک امیدآفرین و قابل تقدیر است+تصاویر
امام جمعه دیشموک: رویه مردمداری رئیس دادگاه دیشموک امیدآفرین وقابل تقدیر است

رویه مردمداری رئیس دادگاه دیشموک امیدآفرین وقابل تقدیر است

جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی جهت هفته دفاع مقدس باحضور حجت الاسلام راوند امام جمعه، اسفندیار مختاری دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی، سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب، سروان انصاری فرمانده حوزه بسیج و اعضای شورای شهر و مسوولان دیشموک در دفتر امام جمعه برگزار شد.

لزوم اتحاد مسولان و مردم

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در این جلسه اظهار کرد:در دفاع مقدس همه رزمندگان و مردم با اتحاد در مقابل کفر و استکبارجهانی ایستادند و همین است که الان همه در دنیا، سرداران ایران را الگوی ازادیخواهی و اسلام گرا و اسلام خواهی برای خود قرار دادند.

وی افزود:اگر نگاهی به حرکت سید شهدا کنیم که برای دین خدا قیام کرد و برای مبارزه با جهل و دنیا طلبی ایستاد، جنگ تحمیلی هم نمادی از عاشورا بوده و ادامه آن است.

رواند تصریح کرد: اگراهل بیت، قیام امام حسین (ع) عاشورا و دفاع مقدس الگو شود، امنیت کشور حفظ و جامعه درمقابل تهاجم فرهنگی و همه حوادث مصون است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به اهمیت دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی جبهه و جنگ باعث پیروزی جامعه می شود.

رواند گفت: برنامه ریزی برای دفاع مقدس ضروری است و مسوولان باید پای کار باشند و احساس مسوولیت کنند تا نسل های مختلف با فرهنگ ایثار و شهدا آشنا شوند.

اجرای برنامه های های خوب فرهنگی توسط بنیادعلوی

وی از تلاش بنیادعلوی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر کرد و گفت: بنیاد علوی کارهای بسیار خوبی میکند و در بحث فرهنگی برنامه های باکیفیت و ارزشمندی انجام می دهد، اما برخی ادارات می گویند یک ریال بودجه فرهنگی نداریم که باید پای کار بیایند و در کارهای فرهنگی سهیم باشند…

امام‌جمعه دیشموک به حضور رئیس دادگاه عمومی وانقلاب دیشموک در تمام‌ جلسات اشاره و بیان کرد: جناب آقای حائری دلسوز ،مردمی و با مردم بخوبی رفتار می کند، ساعتها پای دردل مردم نشسته و حرف مردم را با سعه صدر گوش می دهد که جا دارد از این رویه مردمداری رئیس دادگاه عمومی دیشموک تقدیر و تشکر کنیم.

راه‌برون رفت از مشکلات کشورمدیریت دفاع مقدسی و نگاه ویژه جهادی است
اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک اظهار کرد: وظیفه ماست ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با عملکرد خوب در این راستا فرهنگ ایثار شهدا را به نسل جدید انتقال و آن ها ر ا با فلسفه دفاع مقدس اشنا کنیم.

وی تصریح کرد: نگذاریم این فرهنگ به فراموشی سپرده شود.

مختاری گفت: شرکت در برنامه های فرهنگی خود بااهمیت است و نیاز به و هزینه ندارد.

مدیر بنیاد علوی دیشموک بیان کرد: راه‌برون رفت از مشکلات کشورمدیریت دفاع مقدسی و نگاه ویژه جهادی است.

برنامه های ورزش و جوانان در دیشموک یک تحول فرهنگی ورزشی ایجاد کرد

مختاری با بیان اینکه، هر اداره ای پای کار بود ما هم همکاری میکنیم، اذعان کرد: اداره ورزش و جوانان در بخش ورزش یک‌تحول بوجود آورده است و در حال کار است که جای تحسین دارند.

وی ضمن تشریح برخی برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: نقش زنان در دفاع مقدس، مغفول مانده که جای دارد به آن توجه شود.

مصاحبه ی برنامه های دفاع مقدس توسط بنیاد جداگانه منتشر می شود.

بخشی از حقوق ماهیانه مسئولان صرف کار فرهنگی شود
سروان انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس؛ برگزاری یادواره شهدا را بااهمیت عنوان و خاطرنشان کرد نیاز به همکاری همه مسوولان داریم.

وی گفت: اگر هزینه دولتی نیست، اهمیت کار فرهنگی ایجاب می کند ما مسئولان هر کدام بخشی از حقوق شخصی خود را صرف هزینه فرهنگی کنند.

انصاری بیان کرد: در بحث کرونا حداکثر تلاش ما در سپاه این بود که سلامت و جان مردم در امنیت باشد و تاحدالامکان بنا برتاکیدات رهبری، از برگزاری بسیاری از برنامه ها خودداری کردیم.

وی بیان کرد: یادواره شهدا باید در شان جایگاه شهید برگزار شود و انتظار داریم در بحث برگزاری یادواره شهدا بصورت جهادی و عملی همکاری شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تاکید کرد: منتظر بودجه فرهنگی دولتی نباشیم، مسوول نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و صندلی ما امانت شهداست، باید قدمهای ما در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت باشد.

در ادامه مسوولان دیشموک جهت همکاری در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

برنامه های هفته دفاع مقدس در خبری جداگانه(مصاحبه فرمانده بسیج) منتشری می شود.

به گزارش خبر دیشموک، درخصوص مصوبات جلسه، باتوجه به اینکه همه ادارات اعلام آمادگی جهت همکاری کرده و برخی ادارات هم قصد برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس را دارند، تشریح برنامه ها در خبرهای بعدی منتشر می شود.

انتهای پیام/ت