روایت ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان در رادیو گفت‌وگو
روایت ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان در رادیو گفت‌وگو
تهیه کننده «برنامه 23 مهارت ارتباطی والدین با فرزندان در رادیو گفت‌وگو» گفت: والدین باید مهارت‌های پایه و ضروری در مورد مسائل رفتاری و ارتباطی با فرزندان خود را آگاه باشند.

مریم بابایی تهیه کننده «برنامه ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان در رادیو گفت‌وگو» در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: تلاش این گروه برنامه‌ساز بر این است تا مشکلات والدین با فرزندان‌شان را به صورت پادکست‌های ۱۵ دقیقه‌ای برای هر پدر و مادری که اهمیت تربیت و پرورش کودک و نوجوان را در رأس اولویت‌های اساسی زندگی خود قرار داده، فراهم ‌کند؛ این مجموعه تلاش کرده تا قدمی برای هر خانواده موفق ایرانی در تربیت فرزندان این مرز و بوم بردارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی دغدغه‌های مهم ارتباطی را برای این برنامه انتخاب کردیم، افزود: مهم‌ترین موضوعات این برنامه شامل مهارت دوست‌یابی، نحوه استفاده از فضای مجازی، آموزش حفظ حریم شخصی کودکان، نحوه تقویت‌دهی مهارت تحصیلی فرزندان، مهارت رفتاری مناسب با کودکانی که اهمیتی به حرف بزرگترها نمی‌دهند و چگونه از آسیب‌های مجازی در برابر فرزندان جلوگیری کنید، است.

تهیه کننده برنامه ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان هدف این برنامه را بالا بردن آگاهی والدین دانست و تأکید کرد: مرحله اول تولید این مجموعه پادکست، بیان این مهارت‌هاست و در ادامه به مباحث آموزشی بیشتری خواهیم پرداخت.

بابایی با اشاره به اینکه یکی از پایه‌های اساسی برنامه‌های تخصصی در رادیو گفت‌وگو، داشتن مشاور محتوایی است، گفت: مباحث علمی این پادکست‌ها توسط دکتر سیامک طهماسبی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، پژوهش شده است.

تهیه کننده برنامه ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت ۱۵:۴۵  از طریق موج fm ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز، شنونده این برنامه باشند.

گفتنی است پادکست‌های ۱۵ دقیقه‌ای ۲۳ مهارت ارتباطی والدین با فرزندان به تهیه‌کنندگی مریم بابایی، نویسندگی سیامک طهماسبی و با اجرای گلچهره صاحبان‌زند و مصطفی خواجه حسینی به روی آنتن رادیو گفت‌وگو می رود.

مخاطبان شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

انتهای پیام/