روایت یکی از فرهنگیان چرامی؛ حمله و توهین به معلم؛ سبک جدید مدیریت در آموزش و‌پرورش چرام/برای پیگیری کارهایم در اداره امنیت جانی ندارم
روایت یکی از فرهنگیان چرامی؛ حمله و توهین به معلم؛ سبک جدید مدیریت در آموزش و‌پرورش چرام/برای پیگیری کارهایم در اداره امنیت جانی ندارم
حمله و توهین به یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش چرام در محل این اداره سرکوب ارباب رجوع با دعوت از بستگان در محل کار....

به گزارش خبر دیشموک ،   در حالیکه این روزها بوی مهر میاد و همه در حال آمادگی و استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس هستن اما در آموزش و پرورش چرام با فرهنگیان نامهربانی و توهین می شود.

این گزارش روایت یکی از فرهنگیان باسابقه آموزش و پرورش چرام است که امروز یک شنبه (۲۷شهریور۱۴۰۱)برای پیگیری کار خود به مدیریت آموزش و پرورش چرام مراجعه کرده که عیناً منتشر می گردد.

(م.ق)از فرهنگیان شناخته شده ‌۳۰سال سابقه کار چرام که مسئولیت استانی هم داشته و الان از جمعی آموزش وپرورش چرام است در گفت و گو با رسانه ها گفت : امروز صبح جهت پیگیری موارد کاری رفتم اداره آموزش و‌پرورش که اقای رئیس گفتند جلسه ام و گرفتارم اخر وقت بیا که کارشناس ارزیابی اداره هک شاهد بودند.

بنا به احترام وی اخر وقت حدود ساعت ۲ رفتم که با مدیر صحبت کنم که مدیر زنگ زدن دائیش و پسرش که وضعیتش هم مشخص است آومدند اداره آموزش و پرورش چرام که با پرخاش به بنده چرا اومدی اداره و بیخود کردی اومدی اداره طوری گفتند و توهین می کردند که انگار اداره ملک شخصی آقایون است گفتم شما رئیس اداره هستید؟  معاون اداره یا مسئول اموزش اداره!؟ 

بنده معلمم ایشان هم مدیر بنده و یه بحث اداری داریم که به طرف بنده حمله ور حتی پسرش میخواست با چاقو بطرف بنده حمله ور شوند.

این فرهنگی چرام با اظهار نگرانی از چنین فضایی در آموزش و پرورش چرام و رفتار عجیب و دور از شأن مدیریت چرام در حالیکه هنوز چند ماهی نیست که مدیر شده بیان کرد؛  اگر بحث چاقو‌ کشی و عربده کشی است تا ما هم با چماقدار برای پیگیری کار خود به اداره مراجعه کنیم ماهم بی کس نیستیم! 

وی خطاب به فرماندار چرام و مدیرکل آموزش و‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : با وضعیت موجود اموزش و پرورش چرام شده چاله میدون و نگذارید که بیش ازاین ساحت تعلیم و تربیت و فرهنگیان خدشه دار شود.

آقای فرماندار. و شورای تامین شهرستان تا دیر نشده فکری به حال آموزش و‌پرورش چرام کنید چرا که با سبک مدیریت شاهد درگیری ها و برخوردهایی در آموزش و‌پرورش چرام می شود که آن وقت برای جمع کردن آن دیر می شود.

وی بیان کرد؛  در این ماجرا تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش چرام شاهد ماجرا بودند.

این پایگاه خبری آمادگی این را دارد که جوابیه مدیریت آموزش و پرورش چرام را در پاسخ به این گزارش منتشر کند.

انتهای پیام_صبح خ ر د