روایت امام جمعه از کلنگ‌زنی‌های بی‌حاصل در دیشموک/ هیچ پروژه‌‌ای به بهره‌برداری نرسید
روایت امام جمعه از کلنگ‌زنی‌های بی‌حاصل در دیشموک/ هیچ پروژه‌‌ای به بهره‌برداری نرسید
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه هیچ پروژه‌ای در این شهر به بهره‌برداری نرسید از کلنگ‌زنی های بی‌حاصل در دیشموک انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در گفت‌و گو با خبر دیشموک گفت: متاسفانه هیچ کدام از پروژه‌هایی که در این منطقه کلنگ‌زنی شدند به بهره‌برداری نرسیده است.

امام جمعه شهر دیشموک بیان کرد: خوابگاه شبانه روزی منطقه قرار بود سال گذشته به بهره‌برداری برسد اما سال ۱۴۰۰ که به بهره‌برداری نرسیده هیچ در سال جدید هم افتتاح نمی‌شود و دختران و پسران دیشموکی در حال ترک تحصیل هستند.

وی به مشکلات عدیده دیشموک اشاره و عنوان کرد: ۱۰ راه روستایی کلنگ‌زنی شد اما به ثمر ننشست شما بروید آجم و رودریش را ببینید مردم نمی‌توانند رفت و آمد کنند چرا که مسیر ارتباطی آنها بسته شده است.

راوند دلیل عدم به ثمر نشستن پروژه‌ها در این منطقه را عدم نظارت و سوء مدیریت دانست و عنوان کرد: امروز کلنگ پروژه سالن مدیریت بحران به زمین زده شده که پیشنهاد می‌دهیم نشستی برای سوء مدیریت‌ها برگزار شود چرا که در استان از بحران مدیریت رنج می‌بریم.

امام جمعه دیشموک در خصوص قطع آب دیشموک گفت: آب این منطقه قطع است و روستاهای دیشموک با مشکلات زیادی مواجه هستند، استانداری بیش از ۲۰۰ روستا را برای اصلاح شبکه آب روستایی معرفی کرده اما اسم یکی از روستاهای دیشموک که برخی از آنها تا ۶ ماه راه ارتباطی برای آبرسانی ندارند نیست‌.

وی در پایان در خصوص گازرسانی به این منطقه گفت: پروژه گازرسانی حومه غربی دیشموک قرار بود سال قبل انجام شود اما با گذشت یکسال هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ