رفع معضل آبرسانی به ۱۸۹ روستای خوزستان با همکاری سپاه
رفع معضل آبرسانی به ۱۸۹ روستای خوزستان با همکاری سپاه
فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان گفت: با امضای قراردادی بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مشکل آبرسانی در 189 روستای خوزستان برطرف می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک،  سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان در حاشیه جلسه آغاز عملیات آبرسانی به ۱۸۹ روستای فاقد آب شرب در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور منعقد شده است، مقرر شده که مشکل آبرسانی به مناطق روستایی در استان به صورت کامل برطرف شود.

وی افزود: در گام اول اجرای این تفاهم‌نامه که از امروز در فرآیند اجرا قرار گرفته است، با پشتیبانی، حمایت و عزم دولت سیزدهم آبرسانی به ۱۸۹ روستا انجام می‌شود.

سردار شاهوار پور بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و یک اقدام جهادی و همه جانبه معضل آبرسانی به مناطق روستایی در استان خوزستان حل شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان با اشاره به اقدامات سپاه در سال‌های گذشته مبنی بر رفع مشکل آبرسانی  به مناطق محروم خوزستان، یادآور شد: اقدامات مشابهی نیز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطقی نظیر غیزانیه، دشت آزادگان، جفیر، حمیدیه، شادگان و شعبیه شوشتر به صورت نقطه‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/م