رضایتمندی از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه/ قدردانی از “بینا” عضو شورای شهر دیشموک(+تصاویر)
رضایتمندی از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه/ قدردانی از “بینا” عضو شورای شهر دیشموک(+تصاویر)
در حاشیه بازدید میدانی مسوول اتفاقات برق دیشموک از روستای" باغکلک"،مردم از خدمات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه تقدیر کردند.

جبار فاطمی رییس اتفاقات برق دیشموک در حاشیه بازدید میدانی از روستای باغکلک دیشموک گفت: در این روستا طرح سیم به کابل درسال ۹۶ انجام شد و از ان زمان تاکنون بسیاری از مشکلات حوزه برق روستا مرتفع شد.

وی افزود: حدود ۲۰ اصله نصب عمود جدید نصب و در مدت اخیر روشنایی معابر تکمیل گردید و تابلوهای روشنایی جهت کنترل برق معابرکه در روز خاموش و در شب روشن باشند، نصب شد.

فاطمی تصریح کرد: ولتاژ برق این روستا از ۱۸۰ به ۲۲۰ یعنی همان برق نرمال تبدیل شد.

وی اذعان کرد: در اعتبارات جدید تعریف شد که یک عدد ترانس برق جهت افزایش ولتاژ برق برای روستا وصل و نصب گردد.

فاطمی به برقرسانی به قبرستان شهر دیشموک و مصلی نماز جمعه شهر دیشموک اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱ میلیون تومان برای این کارها هزینه شد.

رئیس اتفاقات برق دیشموک از شورای شهر بویژه سلمان بینا که هزینه گوده برداری برقرسانی به قبرستان را تقبل شد؛ قدردانی کرد.

فاطمی از برقرسانی به خانه بهداشت لیراب با هزینه بیش از ۱۰ میلیون تومان البته بعد از پیگیری های جدی در هفته گذشته خبر داد، و گفت: برای شش خانوار از روستای ده گروه که تاکنون برق نداشتن؛ هم روشنایی ایجاد شد.

فاطمی متذکر شد: برقرسانی به چمن مصنوعی روستای درغک بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

یوسف انصاری یکی از اهالی روستای باغکلک اظهار کرد: در حوزه برق مشکی نداریم و از خدمات این شرکت راضی هستیم از شرکت توزی نیروی برق شهرستان و دیشموک ممنون بوده و رضایت داریم.

صدراالله توبکی از افزایش ولتاژ برق روستا ابراز رضایت داشته و اظهار کرد: در حوزه برق از مدیریت و مجموعه کارکنان تقدیر و تشکر میکنیم…

  • نویسنده : وحید آهنگ