رسیدگی به ۷۵۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
رسیدگی به ۷۵۰۰ پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 9 ماهه سال جاری شعب تعزیرات حکومتی استان به هفت هزار و 500 فقره پرونده تخلف اقتصادی رسیدگی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در یاسوج اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری شعب تعزیرات حکومتی استان به هفت هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی رسیدگی کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری در بخش کالا و خدمات پنج هزار و ۹۱۶ پرونده وارد سیستم شده که از این تعداد پرونده ها پنج هزار و ۹۱۱ فقره منجر به صدور رای شد و میزان محکومیت این پرونده ها ۲ هزار ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

لقمانی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۵۳ فقره پرونده تشکیل و ۸۰۱ فقره منجر به صدور رای شده که میزان محکومیت این تعداد پرونده  ۶۰۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: در بخش بهداشت، دارو و درمان ۷۶۸ فقره پرونده تشکیل و از این تعداد فقره پرونده ۷۶۸ فقره معادل ۱۰۰ درصد میزان محکومیت منجر به صدو رای شده  و میزان محکومیت ۱۷ میلیارد ریال بوده است.

به گفته لقمانی گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاههای نظارتی و متولیان بازار در سال جاری ۵۵۵ اکیپ گشت، سه هزار ۷۷۰ بازرسی  و از این تعداد بازرسی  ۲ هزار و ۶۹۶ پرونده تشکیل و میزان محکومیت ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ