رسانه وظیفه دارد خدمات نظام اسلامی در بخش دیشموک در عرصه‌‎های مختلف را بیان کنند
رسانه وظیفه دارد خدمات نظام اسلامی در بخش دیشموک در عرصه‌‎های مختلف را بیان کنند
امام جمعه دیشموک با اشاره به نامناسب بودن راه‌های بخش دیشموک گفت: راه‌های روستایی در لیراب، آجم و سرگچ ماه ها قطع است ،چرا اداره راه به مردم پاسخگو نیست.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نمازجمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نوزدهم بهمن در دیدار با نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: طبق فرمایشات معظم له همکاری با کادر درمان، زدن ماسک و تزریق دوز سوم واکسن کرونا ضروری است.‌

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به  نامناسب بودن راه‌های بخش دیشموک گفت: بر اثر راه‌های ناایمن فرزندان زیادی یتیم شدند و مسیر دیشموک به سمت خوزستان و دهدشت کدامش اصولی است و چرا مسؤولان اداره راهداری طرح‌ها را به درستی اجرا نمی‌کنند.

وی افزود: راه‌های روستایی در لیراب، آجم و سرگچ ماه ها قطع است ،چرا اداره راه به مردم پاسخگو نیست.

راوند با بیان اینکه  علت تاخیر در  به بهره برداری رسیدن راه های بخش دیشموک چیست از استاندار خواستار توجه به دیشموک و پای کار آمدن جهادی با روی کار آمدن مدیران جهادی هستیم.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین افزود: دشمنان چهره انقلاب را با امپراطوری رسانه ای شان برجسته می کنند و به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند.

راوند با اشاره به خدمات نظام اسلامی و در آستانه شهر ستان شدن دیشموک ادامه داد: بخشدار محترم در پیش از خطبه ها خدمات نظام اسلامی را بیان به گونه ای که قبل از انقلاب راه، آب ، گاز ، مدرسه و امکاناتی دراین بخش دیشموک نبوده است.

امام جمعه دیشموک گفت: رسانه ملی،مطبوعات،رسانه های جمعی وظیفه دارند خدمات نظام اسلامی را دراین بخش دیشموک در عرصه های مختلف بیان کنند.

وی با اشاره به تحولات عظیم در یکسال گذشته در ایران اسلامی افزود: دشمنان دنبال وارد کردن ایران در جنگ طالبان، آذربایجان ، هک کردن پمپ بنزین ها و… درصدد ایجاد آشوب بودند اما مردم نجیب اسلامی با سعه صدر شان جلوی این توطئه ها را گرفتند.
راوند با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن و نابودی حکومت شاهنشاهی ادامه داد: امام امت با رهبری و ایمان خودش توانست به پشتوانه ملت ، رژیم شاهنشاهی را ساقط کند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک اضافه کرد و گفت: امام خمینی(ره) حتی در فرانسه مقید به قانون بود که اگر قانون گرایی در بخش دیشموک حاکم شود خیلی از مشکلات وجود نداشته است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با بندگی خدای متعال و اجتناب از طاغوت در برابر ظلم ایستاد و جلوی ظلم شاهنشاهی را گرفت.

راوند ادامه داد: در دهه فجر انسان دست قدرت خداوند را می بیند زیرا مردم با رهبری امام خمینی(ره) رژیم شاهنشاهی را شکست دادند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به میلاد امام جواد(ع) در دهم رجب گفت: معصومان سبب نزول برکات الهی بوده که توجه به برکت ماه رجب سبب رشد انسان می شود.

وی با اشاره به سیزده رجب ولادت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر افزود: طبق گفته پیغمبر(ص) علی و قرآن با هم هستند، زیرا اهلبیت قرآن ناطق هستند.

راوند ادامه داد: خبر بزرگ در سوره نبا اهل بیت عصمت و طهارت هستند که راه قدرشناسی از این خبر عظیم ، تبعیت از آیات قرآن است.
انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ