راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص و پوشش۲۶بیماری
راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص و پوشش۲۶بیماری
کیان دهرابپور افزود: در آستانه راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در استان هستیم که حمایت از ۲۶ نوع بیماری را شامل می‌شود.
به گزارش خبر دیشموک، سیدعلی احمدزاده با حضور مسئول بیمه سلامت استان و جمعی از کارکنان با تبریک فرارسیدن هفته بیمه سلامت به تلاشگران و خدمتگزاران این عرصه، بر پوشش بیمه ای فراگیر، گسترش خدمات الکترونیکی و پوشش فراگیر هزینه های درمانی و دارویی بیمه شدگان به خصوص بیماران صعب العلاج تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش شود تا رعایت عدالت و ارتقاء سلامت به ویژه کاهش سهم مردم از هزینه‌های درمان در سیاست های کلی سلامت محقق شود.

احمدزاده بر استقرار اداره بیمه سلامت در شهرستان‌های فاقد این اداره در استان تاکید کرد و اظهار داشت: برای استقرار بیمه سلامت در شهرستان ها در مرکز کشور پیگیر خواهم شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه باید تلاش کرد تا هیچ فرد فاقد بیمه در استان نداشته باشیم بر تحت پوشش قرار دادن تمام افرد فاقد بیمه در استان برای رسیدن به ارتقاء ضریب سلامت تاکید کرد.

استاندار تاکید کرد: توسعه و نهادینه کردن نظام ارجاع بیماران رضایتمندی جامعه را به همراه خواهد داشت و در این خصوص تلاش بیشتری شود.

احمدزاده، تقویت نظام ارجاء بیماران به پزشک و مراکز درمانی را بسیار ضروری دانست و گفت: افراد در ابتدا به پزشک محلی مراجعه کنند تا در صورت ضرورت برای معرفی به مراتب دیگر معرفی شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: مردم با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه علاوه برای تامین بخشی از هزینه‌های درمان از آرامش لازم در هنگام بیماری برخوردار هستند و نگرانی افراد و خانواده‌ها نیز کاهش می یابد و لذا بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 احمدزاده با تبریک فرارسیدن هفته بیمه سلامت و تقدیر از مدیرکل، کارکنان و همه خدمتگزاران بیمه سلامت استان از ایفای نقش حمایتی خوب و همکاری و مساعدت دلسوزانه بیمه سلامت از زمان شیوع بیماری کرونا به عنوان حامیان بیماران و تلاش برای جبران هزینه های درمانی – دارویی جمعیت تحت پوشش تشکر کرد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۹۵ درصد مردم استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و ۶۷ مرکز، ۱۲۰ پزشک و ۶۰ ماما ارائه خدمات می دهند.

کیان دهرابپور افزود: در آستانه راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در استان هستیم که حمایت از ۲۶ نوع بیماری را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا هیچ فرد فاقد پوشش بیمه ای در استان باقی نماند.

انتهای پیام/