دیدار و تجلیل مدیر مسئول خبر دیشموک از مادر (شهید دارایی)+تصاویر
دیدار و تجلیل مدیر مسئول خبر دیشموک از مادر (شهید دارایی)+تصاویر
وحید آهنگ فرهنگی و فعال اجتماعی و رسانه‌ای در این دیدار با بیان اینکه، سال هاست تلاشمان در این حوزه ها بر این بوده که در خدمت مردم باشیم و وابسته به شخص و دستگاه و سازمان نباشیم، خاطرنشان کرد: ترویج ایثار فرهنگ و شهادت از اهداف اصلی و وظیفه ما است.

به گزارش خبر دیشموک ، حجت الاسلام صالحی فرزند شهید صالحی، نعمت الله رحیمی مسئول بیمه کشاورزی دیشموک و قلعه رئیسی، وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی خبر دیشموک و مالک آهنگ از تیم رسانه ای خبر دیشموک و مسئول خانه هلال جمعیت هلال احمر دیشموک با مادر شهید دارایی در دیشموک دیدار کردند.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار اظهار کرد:وقتی از شهدا برای جوانان صحبت می شود فکر می کنند که افسانه می گوییم، که این جلسات باید در جامعه بیشتر باشد.

صالحی تصریح کرد: شهادت خیلی مفهوم بلندی است، مقام شهید خیلی عالی است که حتی تصور هم نمی شود کرد به همین دلیل یک درب بهشت برای شهداست، بهشت هشت درب دارد اما “باب المجاهدین” یکی از دربهای بهشت است که مخصوص ورود شهداست و شهید حق شفاعت ویژه دارد نه فقط از اقوام و خانواده اش بلکه برای غریبه ها هم حق شفاعت دارد.

فرزند شهید صالحی متذکر شد: وقتی کسی به خانواده های شهدا سر می زند، در واقع سر نمی زند تا احوال آنها را بپرسد و از آنها دلجویی بکند؛اینها را خدا باید دلجویی کند،بلکه سر می‌زنند تا در حضور خانه ای که خانه ی عزت،شرف و آبرو است کسب انرژی کند و بفهمد که خداوند تبارک و تعالی دینش را تنها نمی گذارد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی و وظیفه ما است

وحید آهنگ مدیر مسئول خبر دیشموک اظهار کرد: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود برای تثبیت انقلاب گذشتند.

وی افزود: خانواده های شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و پاسداری از آرمان های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می کنند و پاسداشت خون شهدا وظیفه ما است.

آهنگ ادامه داد: خدمت به مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران افتخار است و دیدار با این عزیزان، برای ما روحیه بخش و انگیزه تلاش و فعالیت را بیشتر می کند.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک خطاب به مادر شهید دارایی گفت: تیم رسانه ای خبر دیشموک از زمان شروع بکار تاکنون همواره در خط نظام، ولایت فقیه و رهبری، انقلاب و بسیج و سپاه بوده و با مردم و برای مردم و در کنار مردم در جهت پوشش برنامه های ویژه شهید و شهادت کوتاهی نمی کند.

آهنگ فرهنگی و فعال اجتماعی و رسانه ای در این دیدار با بیان اینکه، سال هاست تلاشمان در این حوزه ها بر این بوده که در خدمت مردم باشیم و وابسته به شخص و دستگاه و سازمان نباشیم، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی و وظیفه ما است.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک با بیان اینکه، هدف و برنامه ما در کار رسانه خدمت صادقانه و اطلاع رسانی شفاف می باشد، تصریح کرد: با هر مسئولی که از مسیر موافق خدمت به مردم منحرف شود، کنار نخواهیم آمد.

آهنگ با بیان اینکه، سرکشی و دیدار از خانواده شهدا را وظیفه خویش می دانیم و به عنوان یک بسیجی، خبرنگار، فرهنگی و فعال رسانه ای و اجتماعی و فعال حوزه جمعیت هلال احمر محضر مبارک خانواده های شهدا مشرف می شویم، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد برحسب وظیفه سرکشی و دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا استمرار داشته باشد.

آهنگ با بیان اینکه نوکری مردم را افتخار و خاک پای مردم هستم، اضافه کرد:‌ شهادت آرزوی من‌است و افتخار می کنم در معیت حجت الاسلام صالحی فرزند شهید، خدمت یکی از مادران شهدا رسیدیم.

در پایان این دیدار از مادر شهید دارایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

گزارش و عکس و خبر: وحید آهنگ-مالک آهنگ

  • نویسنده : وحید آهنگ-مالک اهنگ