دیدار و تجلیل مادر شهید(ره‌انجام)/آرامش و امنیت را مدیون شهدا هستیم+تصاویر
دیدار و تجلیل مادر شهید(ره‌انجام)/آرامش و امنیت را مدیون شهدا هستیم+تصاویر
حجت الاسلام صالحی، وحید آهنگ مدیر مسئول خبر دیشموک و مالک آهنگ مسئول خانه هلال جمعیت هلال احمر دیشموک با مادر شهید ره انجام دیدار کردند.

به گزارش خبر دیشموک، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم حجت الاسلام صالحی، وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک و مالک آهنگ مسئول خانه هلال هلال احمر دیشموک با مادر شهید ره انجام در روستای رودایک دیدار و از مادر شهید ره انجام تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام صالحی ، در این دیدار اظهار کرد: هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر ، ایثار  و از خود گذشتگی آنان دانست و افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهداء تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.

آرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

وحید آهنگ فعال فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی دیشموک در این دیدار با بیان اینکه دیدار با مادران شهدا را افتخار می دانیم، تصریح کرد: وظیفه ما است به دیدار خانواده شهدا مشرف و از شما مادران و پدران شهدا تجلیل کنیم، زیرا که آرامش و امنیت خویش را مدیون شهدا هستیم.

آهنگ با تاکید بر اینکه امنیت، آرامش و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان هستیم، گفت: تلاش ما این است در حوزه رسانه، و حتی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مسیری را طی کنیم که مورد رضایت خداوند، و شهدای این نظام و انقلاب باشد.

هدف زنده نگه داشتن یاد شهداست

مالک آهنگ، مسئول خانه هلال دیشموک؛ ضمن تبریک عید سعید فطر به مادر شهید ره انجام ، گفت : هدف از دیدار ما زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و امام شهداست و از شما می‌خواهم تا دعای خیرتان بدرقه راه جوانان باشد.