دیدار نوروزی استاندار و رئیس کل دادگستری+عکس
دیدار نوروزی استاندار و رئیس کل دادگستری+عکس
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و به تلاش‌های حوزه قضایی برای ارتقاء ضریب امنیت در استان اشاره شد.

به گزارش خبر دیشموک ،   رئیس کل دادگستری استان و معاونین با حضور در استانداری با سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه بویراحمد دیدار کردند.

دراین دیدار صمیمی که به مناسبت سال جدید انجام شد، حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش ها و خدمات صادقانه استاندار، مجموعه استانداری و همه دستگاه‌های اجرایی در استان تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در سال جدید با تعامل و نگاه همدلانه‌تر میان مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها در همه عرصه ها باشیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان نقش قوه قضائیه را در ایجاد امنیت در کشور فوق العاد مهم دانست و گفت: قوه قضائیه در بخش اقتصادی کشور هم که آسیب جدی دیده بود به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از گره ها، بن بست ها و مشکلات در این حوزه برطرف شد.

سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد که مشکلات جدی داشتند با ابتکار و ورود قوه قضایی احیاء شد و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.

استاندار تصریح کرد: با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضائیه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضائیه را می‌طلبد.

احمدزاده، بالا بودن ضریب امنیت در استان کهگیلویه وبویراحمد را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه مجموعه دادگستری استان  دانست و از تلاش های جهادی آنها در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار مسئولین واحدهای تابع دستگاه قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را بیان کردند.

انتهای پیام