دیدار مسئولان قضایی و انتظامی کهگیلویه با فرماندار شهرستان
دیدار مسئولان قضایی و انتظامی کهگیلویه با فرماندار شهرستان
به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه ،سعید کریمی زاد دادستان و سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و پرسنل مجموعه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه ،سعید کریمی زاد دادستان و سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و پرسنل مجموعه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

مسئولان قضایی ، فرمانده نیروی انتظامی به منظور فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید (رجایی و باهنر) با سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه دیدار و گفت و گو کردند.

 

فرماندار کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه اصل و ذات کار همه قوا و مسئولان کشور در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم جامعه قرار دارد گفت: قطعا همدلی،تعامل وصداقت مهمترین راهکار ما برای خدمت رسانی ارزشمند به مردم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه وسعید کریمی زاد دادستان و سرهنگ موسوی نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت به فرماندار و کارکنان مجموعه فرمانداری بر تعامل با فرمانداری و سایر دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان تأکید کردند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ