دیدار خانواده های شهداء روحیه ایثار در راه خدمت به مردم را در  مسوولان تقویت خواهد کرد
دیدار خانواده های شهداء روحیه ایثار در راه خدمت به مردم را در  مسوولان تقویت خواهد کرد
سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار خانوادههای شهداء روحیه ایثار در راه خدمت به مردم را در مسوولان تقویت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک از یاسوج مسئول سازمان بسیج دانشجویی  کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از اساتید دانشگاه فنی و حرفهای مرکز یاسوج و مجموعه سازمان بسیج دانشجویی از خانواده شهید عین الله دهرابپور دیدار کردند.

در این دیدار سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا است و ما مدیون جانفشانی و ایثارگریهای شهدا و جانبازان باید باشیم عنوان کرد: شهدا از جان و مال خود برای راحت زندگی کردن ما گذشتند و ما باید با دیدار خانوادههای شهدا به پاس ایثارگریهای این بزرگمردان از خانوادههای شهدا دیدار و از نزدیک با این خانوادههای معظم دیدار و گفتگویی صمیمانه داشته باشیم.

وی گفت: در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج است از خانواده شهید عین الله دهرابپور دیداری داشتیم که هم از نزدیک گفتگویی داشته باشیم و هم این دیدارها روحیه ایثاردر راه خدمت به مردم را در ما مسوولان تقویت خواهد کرد

صالحی نیا گفت: خانواده های شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار خانواده های شهدا از نزدیک موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می شود.

در این دیدار ضمن اهداء لوح سپاسی از طرف فرمانده سپاه فتح سردار خرمدل با خانواده شهید دهراب پور از خانواده شهید دهراب پور با حضور مسئول سازمان بسیج داشنجویی و مجموعه همراه تجلیل گردید

مختصری از خصوصیات شهید دهراب پور

نام شهید : عین الله دهراب پور

نام پدر : یدالله

تاریخ تولد : ۱۳۴۵

محل تولد : بویراحمد

تاریخ شهادت : ۶۲/۵/۳

محل شهادت : حاج عمران

زیارتگاه :گلزار شهدای یاسوج

  • نویسنده : احمدرضا اهنگ