دو امام جمعه استان خبر ساز شدند
دو امام جمعه استان خبر ساز شدند
امام جمعه محترم مارگون و قلعه رئیسی در اولین روز سال خبر ساز شدند

خبر اول:

این روزهای باشگاه استقلال و جوانان قلعه رئیسی از منظر امام جمعه این شهر

امام جمعه شهر قلعه رئیسی در بخش چاروسا در پست اینستاگرامی از وضعیت نا معلوم باشگاه استقلال انتقاد کرد.
به گزارش ریواس جنوب، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در پست اینستاگرامی با شباهت داشتن این باشگاه به جوانان بی ورزشگاه قلعه رئیسی نوشت:

بسمه تعالی
این روزها باشگاه استقلال به یک فردی شبیه پاتریک اوکانل ایرلندی نیاز دارد .حقیقتا مدیر جوان و انقلابی و متعهد و متخصص کم نداریم نمی دانم چطور وزیر محترم ورزش و جوانان به احساسات و زندگی نیمی از جمعیت کشورتوجه نمیکنند؟
بدانید در همین اوضاع کرونایی مردم پیگیر اخبار این تیم هستند با آن زندگی می کنند و وضعیت باشگاه بر روح و روان هوادران اثر میگذارد و حق هواداران این وضعیت نیست !
حقیقت اینست مدیران مومن و انقلابی و متعهد هستند که نجات بخش و امید آفرین هستند .
نهایتا انتظار اینست این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند .باور کنیم فوتبال جزئی اصلی زندگی مردم شده و تصمیمات ما بر روح و روان مردم را تحت تاثیر قرار میدهد.
حال روز هواداران استقلال شبیه جوانان شهر قلعه رئیسی تنها شهر بدون ورزشگاه در جهان است هم اونا را دریابید هم اینا را .

خبر دوم :

ضد عفونی معابر توسط امام جمعه ای در کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه مارگون همراه با دیگر گروه ها به ضدعفونی معابر این شهر و بخش پرداخت.
به گزارش رسیده، بر اساس تماس شهروندان حجت الاسلام والمسلمین خواجه پور از زمان شیوع بیماری کرونا در زمینه مبارزه با این بیماری اقدامات متفاوتی انجام داده است.

ضدعفونی سطح شهر،معابر،وروستاها، هماهنگی ،هدایت و راهنمایی طلاب جهادی به انجام این امر مهم ، برگزاری جلسات متعدد و تقدیر و اهدا هدیه به برخی از زحمت کشان مقابله گران باویروس منحوس کرونا از مهمترین اقدامات حجت الاسلام خواجه پور بوده است.

  • منبع خبر : ریواس جنوب