دلیل لغو احکام مشاوران باشگاه استقلال مشخص شد
دلیل لغو احکام مشاوران باشگاه استقلال مشخص شد
حجت کریمی، رئئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به تازگی همه احکام مشاوره برای باشگاه در زمان مدیریت علی فتح الله زاده را لغو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی فتح الله زاده بعد از حضور در باشگاه استقلال به جای مصطفی آجرلو احکام مشاور زیادی را برای افراد در زمینه های مختلف صادر کرد اما این احکام منجر به اتفاق مثبتی در باشگاه استقلال نشد و در نهایت او به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی ها و دستمزد بازیکنان اردوی تیم آبی را ترک کرد و جای خود را به حجت کریمی داد. رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال بعد از روی کار آمدن اعلام کرد، احکام مشاوره در زمان مدیریت علی فتح الله زاده از این پس بدون اعتبار است و به نظر می رسد آگاهانه این کار را انجام داده است. به این خاطر که او در زمان مدیریت علی فتح الله زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بوده و به طور حتم ناظر بر عملکرد مشاوران باشگاه بوده است.

با این حال حجت کریمی به تازگی دلیل لغو احکام صادره برای مشاوران باشگاه استقلال را مشخص کرده است. او در این باره گفته است: « مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.»

علی الظاهر زمانی که علی فتح الله زاده با نامه وزیر و مساعدت سازمان خصوصی سازی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک شهر دریافتی داشت، مشاوران به او توصیه کردند که دستمزد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند چرا که اعتصاب بازیکنان استقلال می تواند برای مدیریت او گران تمام شود، در حالی که این پول به نیت پرداخت بدهی استراماچونی در اختیار علی فتح الله زاده قرار گرفت و سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان انتظار داشتند، دستمزد بازیکنان و کادر فنی از محل درآمدزایی باشگاه پرداخت شود.

با گذشت این روزهای تلخ حجت کریمی در تلاش است با دریافت وام جدید از بانک شهر و هم چنین مطالبات باشگاه از همراه اول علاوه بر پرداخت بدهی های خارجی مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند تا آبی ها بعد از پشت سر گذاشتن هفته های پرتنش دست کم در روزهای پایانی فصل جاری روی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تمرکز کنند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ