دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است
دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است
سردار فرجی گفت ؛ دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است تا پشتوانه های انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود نماید.

سردار اسماعیل فرجی ” فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی” صبح امروز (۲۱ شهریورماه) در جمع ائمه جماعت ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اهالی منطقه گیفان گفت ؛ دشمنان انقلاب اسلامی از دیرباز به دنبال القاء ناکارآمدی نظام بوده و تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

وی ادامه داد ؛ جنگ هشت ساله ، فتنه های مختلف ، تحریم ها و تهدیدها در همین راستای مقابله همه جانبه دشمن دربرابر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی اظهار کرد ؛ دشمن به دنبال تحمیل جنگ هوشمندانه در داخل و خارج از کشور است ، تا پشتوانه های انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود نماید.

این مقام مسئول اضافه کرد ؛ تنها راه حفظ انقلاب و نظام مقدس اسلامی ، تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت ، تبیین و ترویج آن در جامعه است و همه بسیجیان در این زمینه باید پرچمدار باشند.

سردار فرجی به افتخارات بسیج در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت ؛ تفکر بسیجی بن بست شکن است و ما را به  سمت رشد و توسعه هدایت  و ما را به پیشرفت می رساند و باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند.

وی ادامه داد ؛ بسیجیان با شناخت اولویت ها ، ضرورت ها در هر منطقه بایستی به مردم خدمت رسانی و در همه عرصه ها حضور تعیین کننده ای داشته باشند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی الویت ماموریت های استان را کمک و خدمت رسانی به مردم عنوان نمود و افزود ؛ سپاه و بسیج علاوه بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن ماموریت بزرگتری دارد و آن هم  کمک و خدمت رسانی به مردم استان و تمام آزادی خواهان جهان است.

سردار فرجی یکی از نمونه های کمک و خدمت رسانی به مردم را طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت ؛ بسیجیان عزیز در قالب طرح شهید سلیمانی در ۳ فازحمایتی ، مراقبتی و نظارتی فعالیت دارند که در فاز اول ، بیماری یابی ، انجام تست کرونا و حمایت از بیماران کرونایی بوده و خانواده های که نیازمند می باشند را با توجه به مقدورات موجود بسته مواد غذایی اهدا می نماید.

این مقام مسئول اضافه کرد ؛ در فاز دوم طرح شهید سلیمانی تیم های مراقبتی حضور داشته که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به خدمت رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

در پایان فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی از حضور پرشور بسیجیان در ماموریت های مختلف بسیج تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام_