دشمن با جنگ ترکیبی هویت ما را نشان گرفته است
دشمن با جنگ ترکیبی هویت ما را نشان گرفته است
سردار سنایی با اشاره به هشدارها در خصوص فتنه های حوادث اخیر گفت: دشمنان به مانند سال ۸۸ که با یک دروغ جوانان را فریب داد تلاش کرد یک مرگ را یک قتل جلوه دهد و جوانان را فریب دهد.
به گزارش خبر دیشموک،  سردار رسول سنائی‌راد در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی که در مصلای شهر یاسوج برگزار شد، گفت: اگر حکومت حصرت علی ابتر نمی ماند حادثه کربلا و حوادث بعد از آن و سکولاریسم شکل نمی گرفت و اگر خواص در کنار حضرت حضرت علی علیه السلام بودند حوادث بعد از امامت ایشان رخ نمی داد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه امام رحمت الله فرمودند ما بهتر از امت رسول الله هستیم به خاطر حوادثی مانند ۹دی، گفت: خواص در ۹ دی به دنبال قدرت طلبی بودند و علی‌رغم اینکه در زمان رهبری امام (ره) مسئولیت داشتند اما در سال ۸۸ به اصل ولایت توهین کردند و در حالی که مسئولیت خود را مدیون امام و انقلاب بودند اما به اصل ولایت فقیه توهین کردند.

وی عتوان کرد: عنصر مفلوکی در سال ۸۸ گفت امام را باید به موزه تاریخ سپرد این چنین افراد می خواستند با فشار بر ولایت عبور کند اما مردم همراهی نکردند و این نقشه آنها که حدود ۱۰ سال برای آنها تلاش کرده بودند با حضور با بصیرت مردم  نقش بر آب شد تا ۹ دی روز تجلی بصیرت ملت ایران شود.

سنائی راد با بیان اینکه حاصل ۹ ماه فتنه دشمنان حضور با بصیرت مردم در سال ۸۸ بود گفت: آنچه معادلات را در آن سال به هم زد غیرت برخاسته از دین و مکتب اهل بیت بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: در جنگ همین طور بود ما با غیرت برخاسته از دین و مکتب الهی مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود ایستادیم، در ۹ دی هم مردم با این غیرت عاشورایی مقابل دشمنی که به مقدسات ما در عاشورا توهین کردند ایستادند.

سردار سنایی راد  به جنگ ترکیبی دشمن اشاره و عنوان کرد :دشمن در این جنگ غیرت و هویت ما را هدف قرار گرفته دو تا سه سال در بیماری کرونا مدارس را تعطیل کردیم در حالی که ۸۶% کشورها یا تعطیل نکردند یا  بخشی را تعطیل کردند اما ما در زمره ۱۴درصدی بودیم که مدارس را تعطیل کردیم و همراه مدارس مساجد هم تعطیل شدند که خود یک آسیب بود.

 وی عنوان کرد: کرونا حتی رفتارهای خویشاوندی را هم تحت تأثیر قرار گرفت داد و باعث شد گسست بین نسلی ایجاد شود و بخشی از نسل ما به این دلیل آسیب دید.

این مسئول عنوان کرد: کرونا و غفلت باعث شد میدان را به دشمنان بدهیم البته والدین و خانواده ها هم از اینترنت و فضای مجازی که در اختیار فرزندشان قرار دارد غافل شدند، فصای مجازی باعث شد بچه‌ها به جاهایی رفتند که نباید می رفتند و به جای این که اخبار را از تلویزیون ایران پیگیری کنند و از رسانه‌های معاند القا پذیر بودند بیشتر وقت خود را در فضای مجازی که آسیب بود گذراندند.

وی عنوان کرد یکی از عوامل گسست نسلی فضای مجازی که ابزار جنگ ترکیبی دشمن  است جنگ ترکیبی جنگی متشکل از جنگ اقتصادی، رسانه‌ای اطلاعاتی و ادراکی است و دیدید نه تنها جوانان و نوجوانان بلکه چهره‌های مشهور گمان کردن کار نظام تمام است و خود را در مقابل حاکمیت قرار دادند اما حاکمیت با بردباری و صبوری در حالی که نقشه آنها را از قبل می دانست ایستادگی کرد.

سنایی با اشاره به هشدارها در خصوص فتنه های حوادث اخیر گفت: دشمنان به مانند سال ۸۸ که با یک دروغ جوانان را فریب داد تلاش کرد یک مرگ را یک قتل جلوه دهد و جوانان را فریب دهد.

وی عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی سیاست کثیف کشته سازی را راه اندازی کرد، ما مظلومیت را تحمل کردیم و شهید دادیم تا کسی کشته نشود حتی وقتی نظام سیاست صبر را پیشه کرد تا کسی کشته نشود آنها به سبک مرده سازی رفتند و با تحریک قومیت‌ها نقش های دیگری داشتند.

وی بیان کرد: حماقت دشمنان به گونه ای که سرکرده گروه تروریستی منافقین را به عنوان رئیس‌جمهور خود معرفی می کنند آنها مرزهای وقاحت را جابجا کردند اما واقعیت این است که چنین حماقتی پاشنه آشیل این حرکت است.

سنایی‌راد عنوان کرد: منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند از کودک تا پیرزن جنگ کنار صدام بودند و امروز در آلبانی با حمایت های آمریکا و سعودی علیه کشور ما فعالیت می‌کنند امروز وقتی همراهی مردم را ندیدند دنبال تهدید مردم هستند از بازاری تا راننده کامیون ما را تهدید کردند و با اجبار می‌خواهند باعث شوند مراکز حساس که تولید  اعتصاب کنند.

وی بیان کرد: دومین عاملی که باعث شد مردم با آنها همراهی نکنند خشونتی بود که داشتند آنها به راننده آمبولانس هم رحم نمی‌کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه آنها از آتش زدن بسیجی های ما واهمه نداشتند عنوان کرد: مردم وقتی دیدند این گروهک‌ها مورد حمایت ضد انقلاب بیگانگان و تجزیه طلبان هستند همراهی نکردند.

وی با اشاره به بغض و کینه ای که از فتنه ۸۸ به جامانده است گفت: شبکه ایران اینترنشنال با هزینه کشور سعودی علیه ما فعالیت می کند و معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات آن را اداره می کند که نشان از کینه سیاسی است که از فتنه ۸۸ به دل دارد.

سنایی‌راد با اشاره به اینکه مردم نارضایتی و اعتراض دارند اما اجازه ندادند کشور ایران سوریه جدید شود عنوان کرد: بهره بردار فضای کنونی صهیونیست‌ها بودند ما محتاج حماسه ۹ دی هستیم که بدانند مردم نه تنها همراهی نکردند بلکه مقابله کردند چرا که مردم ما هم از جنس رزمندگان و شهیدان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه ۸۸ به یک فرصت تبدیل شد و جنگ ترکیبی امروزه می تواند یک فرصت تبدیل شود گفت: مشکلاتی که داریم به حول قوه الهی رد خواهند شد و ما از این مسیر عبور خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به سه راه پیش رو عنوان کرد: تسلیم و جنگ و مقاومت فعال سه راه پیش روی ماست اما ما فرزندان مکتب امام حسینیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد در راه جنگ ما به دنبال جنگ نیستیم و متجاوز نیستیم پس راهی که در پیش داریم مقاومت فعال است مقاومتی از جنس جنگ ۳۳ روزه و ما با صبوری و استقامت از این معرکه عبور خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در خدمت به این مردم اگاه و دشمن شناس هیچ تردیدی نداشته باشند که با شناختی که از آنها داریم همین گونه هم است.

به گزارش فارس قطعنامه حماسه ۹ دی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد و بر رفع مشکلات اقتصادی، محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی، برخورد با عوامل و اغتشاشگران و رعایت حجاب و عفاف تاکید شد.

انتهای پیام/