دشمن با جنگ ترکیبی از هر فرصتی استفاده می کند
دشمن با جنگ ترکیبی از هر فرصتی استفاده می کند
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی فردی که قبلا رئیس جمهور این کشور بوده با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می‌کشد چه انتظاری دارید.
به گزارش خبر دیشموک ، مراسم ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد.

مردم از اقشار مختلف در این مراسم شرکت کردند و مسئولان نیز همپای مردم در این مراسم شرکت کردند.

حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سخنران مراسم ۹ دی قلعه رئیسی بود که در این مراسم گفت: سران فتنه به بهانه انتخابات هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند.

وی تاکید کرد: فتنه گری کردند و وقتی مردم دیدند اینها دنبال اهداف دیگری هستند با هوشیاری از ۷ دی ماه تا ۹ دی ماه سال ۸۸ به میدان آمدند و مردم تهران در ۹ دی خودجوش به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و رهبر معظم انقلاب این روز را حماسه و یک روز تاریخی نامیدند.

عبودی بیان کرد: مردم در تمامی سالهای انقلاب تاکنون فتنه ها را خاموش کردند و بعضی مسئولان تلاش می‌کردند کشور ساقط و حتی نابود شود اما مردم نمی‌گذارند وقتی فردی که قبلا رئیس جمور این کشور بود با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می‌کشد چه انتظاری دارید اما آن فرد نمی‌دانست روزی مردم به میدان می‌آیند و تمام نقشه های او را خنثی می کنند اما در تعجبم چرا بعضی هنوز از چنین فردی حمایت و دفاع می کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه تصور نکنیم که فتنه ها تمام می‌شود خاطرنشان کرد: بعد از فتنه ۸۸ فتنه ۹۸ و در دو سه ماه گذشته دیدیم که یک جنگ ترکیبیی شروع کردند و شروع به کشته سازی کردند و دشمنان ما هم زمانی که کسی شهید می‌شد و یا کسی از بین می رفت در دو حالت خوشحال بودند دشمن از دو مورد خوشحال بود، تا جبهه حق و باطل است این درگیری و دشمنی هست.

وی گفت: مگر دشمنی آنها تمام می شود؟ اشتباه کردند کسانی که فکر کردند امضا دشمن تضمین است، و اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند اگر با آنها بنشینیم نتیجه می گیریم و مشکلات برطرف می شود و مطمئن باشند که دشمن با ترفند دشمنی جلو می آید.

عبودی تصریح کرد: دو قطبی اشکال ندارد مانند دو قطبی اسلام و کفر اینکه مشکلی ندارد اما دو قطبی تحریم و مذاکره این مشکل است بعضا بیشترین تحریم ها در همین دوره مذاکرات رخ داد این چه نوع مذاکره ای است، و همین شد که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت قبل یک عبرت شد و حقیقتا باید عبرت بگیریم و مطمئن باشید به نتیجه نرسیدیم و نمی رسیم چون دشمن با دشمنی ورود می کند تا زمانی که از آنها تبعیت کرده و هر چه آنها خواستند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما شهدا را در این مسیر دادیم بیان کرد: ما قاسم سلیمانی، حججی دادیم این طور نیست که چهار تا  آشوبگر به این انقلاب ضربه بزنند.

این مسئول افزود: برادران و خواهران در بیان دستاوردهای نظام کم کاری کردیم و نظام مظلوم واقع شد. ما نمی خواهیم اشکالات را سرپوش بزنیم اما نظام در دستاوردها مظلوم واقع شد چرا به نوجوانان و بچه‌هایمان نمی‌گوییم که نظام چه دستاوردهایی دارد.

عبودی گفت: در همین آشوب ها وقتی با اغتشاش گران صحبت می شد قسم می خوردند ما دستاوردها انقلاب را نمی دانیم و قبول داریم که بعضی شایسته مسئولیت انقلاب نیستند، قبول داریم کم کاری وجود دارد اما مطمئن باشید جمهوری اسلامی محور مقاومت و یک هرم است.

وی تاکید کرد: دشمن اگر روزی فرصتی پیدا کند از هر فرصتی استفاده می کند و ما به عنوان روحانی ذره ای از انقلاب و اسلام کوتاه نمی آییم و دشمنی که چادر از سر زن بر می دارد دنبال امنیت نیست و این موضوعات را به مردم بگویید که وقتی دشمن پلیس ما را آتش می زند دنبال امنیت نیست.

پایان پیام/