دشمن اتحاد مردم، بدبین کردن مردم به نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی و رهبری را نشانه گرفته است
دشمن اتحاد مردم، بدبین کردن مردم به نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی و رهبری را نشانه گرفته است
وی با بیان اینکه دشمن سه رکن را نشانه گرفته است گفت: اولین آن اتحاد مردم است که بزرگترین توان و قدرت در ایران، مردم هستند و دوم اینکه بدبین کردن مردم نسبت به نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی و مهمتر از همه و نکته سوم اینکه رأس جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند و از همان اول انقلاب نیز به دنبال این کار بوده‌اند.
به گزارش خبر دیشموک،   قادر آشنا در برنامه تلویزیونی شبکه دنا به حوادث اخیر اغتشاشات و آشوب‌گری ها در کشور اشاره کرد و گفت: نظیر چنین تحرکاتی را فراوان تر از امروز از اول انقلاب شاهد بودیم.

وی گفت: دشمنان ابتدا جنگ را تحمیل کردند و اکنون هم جنگ وحشتناک‌تر یعنی تحریم‌های دشمنان است دشمن طراحی و برنامه ریزی زیادی برای ما داشته و این حوادث فقط مربوط به اکنون نیست و در آینده نیز نظیر آن را خواهیم داشت همچنان که انقلاب های رنگی را در سال‌های اخیر به کرات شاهد بوده‌ایم اوکراین کنونی و نظام آن با انقلاب مخملین به چنین جایی رسید.

معاون سازمان سینمایی گفت: مدل های مختلفی را برای جمهوری اسلامی طراحی کردند و مدل های مربوط به جمهوری اسلامی خاص کشور ایران است جنگ و تحریم و ترور خاص ایران بوده و ترور دانشمندان هسته‌ای تنها در ایران اتفاق افتاده است مشخص است که سناریوهای ایران با بقیه نقاط جهان فرق دارد.

وی با بیان اینکه دشمن سه رکن را نشانه گرفته است گفت: اولین آن اتحاد مردم است که بزرگترین توان و قدرت در ایران، مردم هستند و دوم اینکه بدبین کردن مردم نسبت به نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی و مهمتر از همه و نکته سوم اینکه رأس جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار دهند و از همان اول انقلاب نیز به دنبال این کار بوده‌اند.

این آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن به دنبال بازی دادن جوانان کشور است گفت: به همین خاطر برای کسانی که اغتشاش می‌کنند هم ناراحت هستیم چرا که آنها بچه‌های این وطن هستند و نمی‌دانند دشمن درصدد است مردم را به جان هم بیندازند و مردم ایران را در مقابل هم قرار دهند لذا بهترین راه برای مقابله با آنها همین حضور مردم در صحنه است آنها به دنبال خسته کردن مردم هستند و نباید خسته شویم.

آشنا گفت: در اغتشاشات اخیر مردم با اغتشاشگران و آشوبگران همراهی نکردند و آن چیزی که مشاهده می کنیم و می بینیم از یک جمعیت ۸۰ میلیونی تنها چیزی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در اغتشاشات شرکت کرده‌اند که عددی ناچیز در مقابل جمعیت ده‌ها میلیونی ایران است.

وی با بیان اینکه بحث اعتراض و اغتشاش با یکدیگر تفاوت دارد گفت: آنهایی که اعتراض می‌کنند نظام را قبول دارند و دنبال اصلاح هستند که مثلاً بعضی از حقوق در نظر گرفته نشده است.

آشنا یادآور شد: مثلاً راجع به گرانی و تورم مردم اعتراض دارند که در همه جای دنیا این تورم و گرانی وجود دارد و اعتراضات را هم در همه جای دنیا شاهد بودیم اما معنای اغتشاش این است که دنبال تخریب باشیم دنبال کشت و کشتار و فحاشی و آتش زدن باشیم.

وی با طرح این سوال که چرا اعتراضات مثل افزایش قیمت بنزین در کشور بلافاصله به سمت اغتشاش می‌رود تصریح کرد: دشمن در پشت صحنه به دنبال این است تا کشور را ناامن جلوه دهد و نظام مورد هدف قرار داده شود و این کار دشمن است.

معاون سازمان سینمایی گفت: تمامیت ایران اکنون مورد هدف قرار گرفته و نظام بیگانه نیز همراهی می‌کند ایران مقتدر در خاورمیانه همواره مورد حسادت و کینه است که از قبل از انقلاب تا کنون در همه حوزه ها این حسادت و کینه وجود داشته است آنها از ایران ۸۰ میلیونی و مترقی و متحد می‌ترسند و مورد قبول آنها نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: دروغ پردازی و نقش رسانه های دروغ پرداز در ترویج دروغ بسیار کارساز بوده همچنانکه در تاریخ امام علی علیه السلام را مورد هدف قرار می‌دهند و می‌گویند مگر علی نماز می خواند امام اول شیعیان و داماد پیامبر را اینگونه مورد تهمت قرار دادند این نقش تبلیغات را می رساند دروغ‌های اموی هنوز وجود دارد و لذا نباید هر موضوعی را که می شنویم زود باور کنیم و نشر دهیم.

این مسئول سینمایی یادآور شد: ببینید داعش چگونه و با چه تدبیری از سوی آمریکا ایجاد شد ابتدا القاعده بود که با اروپا و غرب و آمریکا مشکل نداشت آنها در ادامه راه داعش را از دل القاعده بیرون آوردند تا نشان دهند دشمن شماره اول اسلام در خود اسلام است و شیعه را مهمترین دشمن اسلام معرفی کردند.

 معاون سازمان سینمایی کشور در ادامه اظهارات خود گفت: رهبران داعش، جمهوری اسلامی را به عنوان راس هرم معرفی کرده که می بایست جمهوری اسلامی را از هر سو مورد هجوم قرار داد.

وی با اشاره به جنایت در حرم شاهچراغ گفت: چرا آنها در حرم شاهچراغ چنین کاری را انجام می دهند چون حرم‌ها را نماد شرک می‌دانند این تفکر به قبر امام حسین هم رحم نکردند.

آشنا با اشاره به جنایات داعش در سال های اخیر گفت: کتاب خاطرات نادیا مراد و فریبا خلف را بخوانید تا دیوانه شوید، مگر می‌شود با یک دختر باکره چنین کرد که داعش انجام داد لذا ماهیت داعش این است و باید این ماهیت را شناخت و نباید غافل شویم.

وی با بیان اینکه داعش در اطراف کشور ما وجود دارد و چپ و راست و اصولگرا برای آنها مهم نیست افزود: آنها به هیچ ایرانی رحم نمی‌کنند مگر آنها می دانستند در حرم شاهچراغ چه کسانی چپ و چه کسانی راست هستند که آنها را مورد هدف قرار دادند عده‌ای را در عبادت با خدا و در موقع نماز به خاک و خون می‌کشند.

وی گفت: اوباما می گوید داعش را به وجود آورده ایم و ترامپ به آن اذعان می‌کند و بی‌شک توپ طلای داعش متعلق به هیلاری کلینتون است.

آشنا با بیان اینکه باید به موضوع کشورهای همسایه و مشکلات مرزها نیز توجه داشته باشیم گفت: آن ۴۰ کیلومتر برای جمهوری اسلامی حیاتی است اگر در عراق و سوریه با داعش نمی‌جنگیدیم باید همین جا در کشور با آنها جنگ می‌کردیم مثل آنچه که امروز در شاهچراغ شاهد آن هستیم.

وی گفت: هر چند در کشور گرانی وجود دارد و البته باید فرصت اعتراض هم به صورت قانونی داده شود.

آشنا با تاکید بر این که شعار زن و زندگی و آزادی دروغ است گفت: آیا می‌شود در کنار مریم رجوی برای زن قیام کرد همین مریم رجوی که با کمک دوستان خود در ۱۷۰۰۰ ترور دست داشتند از نانوا گرفته تا راننده خودرو آن‌هایی که زنده زنده پوست بچه هایمان را می‌کندند و نمک می زدند و جلوی موریانه می‌انداختند.

وی گفت: از آدمهای که ادعای وطن پرستی دارند باید پرسید که یک کودک چه گناهی کرده که باید مادر پدر و برادر را از او بگیرید.

آشنا در ادامه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مثل کوه دنا است و هیچ کشوری نمی تواند به آن تعرض کند همچنان که ۹۰ درصد خاک سوریه در چنگال جبهه النصره و داعش و ارتش آزاد بود و به همت شهدایی همچون سردار سلیمانی و همدانی آزاد شد.

انتهای پیام/