دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار سیم و کابل
دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار سیم و کابل
فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق سیم وکابل برق با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی گچساران شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: از سارقان مقدار زیادی اموال سرقتی و تعدادی ادوات قطع سیم و کابل برق کشف و ضبط شد و سارقین به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی انتقال یافتند.

 

خادمیان خاطرنشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده، متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی گچساران افزود: از شهروندان تقاضا می شوددر صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

پایان پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ