جلسه تنظیم بازار کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت
جلسه تنظیم بازار کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت
در جهت تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه نشستی تعاملی در بین ادارات مرتبط با تنظیم بازار با حضور صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشااورزی و امام جمعه محترم شهرستان کهگیلویه در دفتر نماز جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، در جهت تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه نشستی تعاملی در بین ادارات مرتبط با تنظیم بازار با حضور صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و امام جمعه محترم شهرستان کهگیلویه در دفتر نماز جمعه این شهر برگزار شد.

ابتدا در این جلسه حجت‌الاسلام وحدانی فر امام جمعه محترم شهرستان دهدشت با بیان مشکلات بازار شهر دهدشت از قبیل گرانفروشی، کم‌فروشی و غیره عنوان کرد: مسوولان از برخورد خاله خرزویی در بازار شهر دهدشت خوداری کنند و در رفع مشکلات بازار شهر دهدشت تمام توان خود را بر رفع این مشکلات در جهت خدمات رسانی به فقرا و نزدیکی به ایام عید به کار گیرند.

امام جمعه شهر دهدشت، از مسوولان متولی خواست تا این مشکلات هر چه سریعتر بررسی و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در بازار شهر دهدشت وجود دارد عنوان کرد: با توجه به اینکه ۱۰۷ نانوایی در شهرستان دهدشت وجو.د دارد علاوه بر نانوایی های اجاره ای اما متاسفانه کیفیت نان همچنان در این شهر ضعیف است.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: علاوه بر کم فروشی و ضعیف بودن کیفیت نان در شهر دهدشت متاسفانه نانواهای شهرستان کهگیلویه آرد را به صورت آزاد به قیمت گزاف بر مردم تحمیل می کنند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که نانوایی اجاره ای در شهر دهدشت وجود دارد تمام مشکلات نان پاربرجاست عنوان کرد: مدیران شهرستان در تخلفات سهیم هستند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: بدبینی مردم به نظام و انقلاب از اهمال کاری مسوولان در رفع مشکلات بازار و اقتصاد است که اگر مسوولان در رفع مشکلات با هم همکاری و تعامل داشته باشند در رفع مشکلات بازار مردم گلایه ای از نظام و انقلاب نخواهند داشت.

در پایان جلسه ضمن ارائه مشکلات  و راهکار در رفع مشکلات بازار شهرستان کهگیلویه توسط، تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت همکاری مستمر بر رفع گرانی، کم فروشی و مشکلات بازار شهرستان کهگیلویه در دستور کار مسوولان قرار گرفت.

مصوب شد تا گشت همگانی در بازار شهرستان کهگیلویه از۸ اسفند که شروع شده  تا چهارم اردیبهشت  در دستور کار مسوولان در رفع مشکلات بازار و تنظیم بازار در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.