در ارتقای سطح بینش و دانش، تربیت مبانی فکری و معنوی، اعتقادی، سیاسی و دور اندیشی دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ ننماییم+تصاویر
در ارتقای سطح بینش و دانش، تربیت مبانی فکری و معنوی، اعتقادی، سیاسی و دور اندیشی دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ ننماییم+تصاویر
در این جلسه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی توسط فرمانده حوزه تشریح شد.

به گزارش خبر دیشموک، جلسه کمیته پشتیبانی و اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با حضور سروان سجاد بهرا فرمانده حوزه دانش آموزی دیشموک و جهانگیر اژدر ریاست آموزش پرورش در آموزش پرورش دیشموک برگزار شد.

در این‌جلسه ابتدا جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش به ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد وخاطره شهدا، افزود: برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته بسیج دانش اموزی، آمادگی داریم.

اژدر افزود: هفته ی بسیجِ دانش آموزی یادآورِ دلاورمردی های سی و شش هزار شهیدِ دانش آموزی است، گرچه سن و سالِشان کم بود ولی قلبی بزرگ و عزمی راسخ داشتند و با اِقتدا به سرور و سالار شهیدان، آن حماسه ی عظیم را در هشت سال دفاعِ مقدّس آفریدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک تصریح کرد: ما باید در ارتقای سطح بینش و دانش، تربیت مبانی فکری و معنوی، اعتقادی، سیاسی و دور اندیشی دانش آموزان بسیجی در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهور منجی عالم بشریت و برپایی عدل و داد در جهان، از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

در این جلسه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی توسط فرمانده حوزه تشریح شد.

بهرا مسئول بسیج دانش آموزی،هفته بسیج دانش آموزی را تبریک گفت: و بیان کرد: هرچه داریم ازبرکت خون مقدس شهدا ست و شهدا بودند که با نثار خون خود درخت این انقلاب آبیاری کردند.

بهرا به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری ادوراه شهدای دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از دانش آموزان و نقش آفرینی بسیجی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی می باشد.

بهرا با اشاره به بحث کمکهای نقدی و معیشتی از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی در هفته بسیج ، تصریح کرد: یادواره شهدا دانش آموزی روز یکشنبه نهم ابان ساعت دو بعد از ظهر در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.
انتهای پیام/


تشریح کامل برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در ذیل آمده است:

۱_دیدار با امام جمعه بهمراه طرح بهنام محمدی و شورای حوزه
۲_غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا.۳غبار روبی و عطر افشانی گلزارشهدای حومه و روستاها..۴دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنها۵تجلیل از دانش آموزان و نقش آفرین بسیجی۶اجرای سرود دانش آموزی۷برنامه های بصیرتی و روشنگری در مدارس۸مسابقه کتاب خوانی هفته بسیج دانش آموزی ۹ مسابقات ورزشی بسیج ۱۰کمکهای نقدی و معیشتی بین دانش آموزان مبلغ یک میلیون تومان۱۱پخش لوازم التحریر بین دانش آموزان و فرمانده واحدها۱۲تولید محتوا و کلیپ و پویش هفته بسیج دانش آموزی۱۳ایستگاه صلواتی۱۴یادوراه هفته بسیج دانش آموزی بخش دیشموک..۱۵کمیته هماهنگی و پشتیباتی هفته بسیج دانش آموزی۱۶کارگاه نقاشی ۱۷پخش وصیت نامه شهدا بین دانش آموزان ۱۸اهدای گل از طرف طرح بهنام به مدافعین سلامت۱۹همایش طرح بهنام در مدرسه حجاب۲۰راهپیمایی ۱۳ آبان بشرط اجازه ستاد کرونا و آموزش پرورش و در غیر این صورت بصورت نمادین در یکی از مدارس برگزار می شود.

انتهای پیام_