درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌ها رخ داده است
درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌ها رخ داده است
استاندار خوزستان گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های هوشمند، فعالیت‌های جامعه به جز فعالیت‌های خاصی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل اعلام می‌شوند، باید ادامه یابند.

به گزارش خبر دیشموک،   صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده از مبتلایان، ۶۲ درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌های خانوادگی رخ داده است، بنابراین از مردم می‌خواهیم در شرایط کنونی دورهمی‌های خانوادگی را لغو و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک اُمیکرون عبور کنیم.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت هوشمند در بازار و مراکز ارائه‌دهنده خدمات عمومی می‌تواند موجب سرعت‌بخشی به بهبهود شرایط شود و به تدریج بیماری از ایران و جهان رخت ببندد و فعالیت‌های جامعه عادی شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر تداوم فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی گفت: فعالیت‌های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد بنابراین توجه شود که تعطیلی نداریم اما در این هفته نیز در شهرهای نارنجی و قرمز فعالیت غیرحضوری مراکز آموزشی مجاز است.

وی ادامه داد: تزریق دز سوم واکسن و واکسیناسیون، تاخیرها در تزریق دز دوم و سوم باید پیگیری و خطر تکمیل نشدن واکسیناسیون گوشزد شود.

صادق خلیلیان تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های هوشمند، فعالیت‌های جامعه به جز فعالیت‌های خاصی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل اعلام می‌شوند، باید ادامه یابند.

انتهای پیام/ ق