دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک سفیر ورزش در بخش دیشموک شد+تصاویر
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک سفیر ورزش در بخش دیشموک شد+تصاویر
اسفندیار مختاری به عنوان سفیر ورزش در بخش دیشموک معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ صبح امروز جمعی از مسئولان ورزش دیشموک با حضور در بنیاد علوی ضمن تقدیر از زحمات اسفندیار مختاری در بخش دیشموک از وی تجلیل کردند.

رحمان اندیک مسئول ورزش و جوانان اظهار داشت: بنیاد علوی با مدیریت جهادی اسفندیارمختاری بصورت ویژه ورزش دیشموک را متحول کرد و برای اولین بار با حمایت بنیاد مستضعفان توانستیم بصورت حرفه ای در اکثر ورزش بانوان و آقایان در منطقه فعالیت نمائیم.

وی گفت : نقطه مهم و تاثیرگذار این بود که ورزش بانوان در زمان استقرار بنیاد علوی آغاز و با حمایت این نهاد انقلابی و مردمی شدت گرفت که در طول دوران انقلاب اسلامی بی سابقه بود.

اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت گفت: رسالت بنیاد علوی خدمت به مردم و با مردم است.

وی با بیان اینکه، در حوزه ورزش هیچ گاه دنبال مقصر در ورزش نباشید، حد توان ها همین است ، افزود: انتظار دارم با اتحاد ،همدلی و مشارکت جهت خدمت به منطقه گام برداریم.

مختاری بیان کرد : برنامه های خوبی برای پیشرفت ورزش دیشموک و توسعه اماکن ورزشی در منطقه داریم، امید است در سال آینده با حمایت ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی بتوانیم برنامه ها را به خوبی پیش ببریم تا اینکه جوانان منطقه به حق خود برسند .

در پایان از طرف ورزش و جوانان دیشموک به پاس حمایت های بی سابقه بنیاد علوی به ورزش دیشموک با اهدا لوح سپاس از اسفندیار مختاری تجلیل شد و همچنین دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به عنوان سفیر ورزش در بخش دیشموک معرفی گردید .

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ